از قاتل تمایلات جنسی تا اشتباهات جنسی بانوان

از قاتل تمایلات جنسی تا اشتباهات جنسی بانوان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه از قاتل تمایلات جنسی تا اشتباهات جنسی بانوان را ببینید.

همراه با شما به مرور ۵ مطلبی می پردازیم که در هفته گذشته، بیشتر مورد توجه مخاطبان نی نی بان قرار گرفته اند و بیشترین تعداد بازدید را داشته اند.

نی نی بان: در هفته‌ای که گذشت، سرویس‌های مختلف وبسایت نی نی بان مورد بازدید مخاطبان این وبسایت قرار گرفت.

مجموعه‌ نی نی بان تلاش می‌كند تا با اطلاع رسانی و انعكاس نظرات کارشناسان این حوزه، ابهامات موجود در دوران بارداری و نگرانی های مربوط به زایمان را برطرف و موجبات آگاهی بخشی و آرامش خاطر مادران را فراهم سازد. گزارش پیش‌رو که در ساعت ۰۸:۳۰ روز ۹۴/۰۷/۲۶ نوشته شده، پربازدیدترین مطالب بخش‌های مختلف وبسایت niniban.com را در هفته گذشته به شما معرفی می‌كند:

روابط زناشویی و ۹ اشتباه زنانه 
اولین نوشته پربازدید در هفته گذشته با ۸۴۵۶ بازدید درباره اشتباهات رایج بانوان در برقراری رابطه جنسی می باشد. قطعا هر رابطه ای منحصر به فرد هست و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما بانوان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند. در این نوشته ۹ اشتباه بانوان در برقراری رابطه جنسی را مرور کرده ایم. برای اینکه شما هم دچار این اشتباهات نشوید بهتر هست این  نوشته برا حتما بخوانید.
 
رابطه جنسی پس از زایمان، چقدر باید صبر کرد؟
دومین نوشته پربازدید با ۶۹۶۶ بازدید در هفته ای که گذشت، درباره رابطه جنسی پس از زایمان می باشد. اکثر خانم ها علاقه مند به از سر گرفتن رابطه جنسی پس از زایمان هستند و خجالت می کشند که این سوال را از پزشکشان بپرسند. تعجب خواهید کرد اگر بفهمید که محدودیت در تجدید و دوباره از سرگیری رابطه ی جنسی پس از زایمان تا حد زیادی از روی مصلحت مردمی بوده هست. هیچگونه تحقیق علمی در این زمینه صورت نگرفته هست تا زمان وقفه ی معینی را توصیه کند. اما بعد از زایمان حداقل زمانی طول می کشد تا رحم دوباره به اندازه ی نرمال خود برگردد. برای آگاهی از این فاصله زمانی این نوشته را بخوانید.

خودارضایی و خطر زایمان زودرس
سومین نوشته پربازدید در هفته گذشته، با ۶۰۱۱ بازدید درباره خودارضایی بانوان در دوران بارداری می باشد. این نوشته یکی از سوالات مخاطبان نی نی بان می باشد. هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار هست خطرناک هست و باعث انقباضات رحمی شده  و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص بانوان و زایمان و دکتر سعید محمد زاده، ارولوژیست در خصوص خودارضایی و عوارض آن مطالبی را ارائه نموده اند.

ضمنا اگر شما هم سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید در اینجا مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

تربیت کودک خلاق، چند پیشنهاد ساده(۱)
تربیت کودک خلاق، چند پیشنهاد ساده(۲)
چهارمین نوشته پربازدید با ۴۲۸۱ بازدید در هفته ای که گذشتدرباره خلاقیت در کودکان و چند پیشنهاد ساده برای پرورش خلاقیت در کودکان می باشد. دون شک یکی از مهمترین و موثرترین دوران زندگی آدمی دوران کودکی هست. دورانی که در آن شخصیت فرد پایه‌ریزی شده و شکل می‌گیرد. امروزه این حقیقت انکارناپذیر به اثبات رسیده هست که کودکان در سنین پایین (طفولیت) فقط به توجه و مراقبت جسمانی نیاز ندارند، بلکه این توجه باید همه ابعاد وجودی آنها شامل رشد اجتماعی، عاطفی، شخصیتی و شناختی را دربر گیرد. در این نوشته چند پیشنهاد ساده برای افزایش توانایی های شناختی کودکان مطرح شده هست. برای مطالعه این نوشته روی لینک کلیک نمایید.

قاتل تمایلات جنسی را می شناسید؟
این نوشته با  ۴۲۴۷ بازدید، پنجمین  نوشته پربازدید در هفته گذشته درباره قاتل تمایلات جنسی می باشد. عوامل مختلفی منجر به کاهش میل جنسی در فرد می شود که در اینجا ۱۱ عاملی را که ممکن هست تا به حال نشنیده باشید، برای شما آورده ایم. به عنوان مثال آیا می دانستید پنیر می تواند بر زندگی جنسی شما تاثیر منفی بگذارد. تستوسترون یکی از مهمترین عوامل برای برقراری رابطه جنسی هم میان مردان و هم میان بانوان هست اما متاسفانه پنیر می تواند بر آن تاثیر منفی بگذارد. بدین ترتیب که اگر هفته ای بیش از ۵ مرتبه پنیر مصرف کنید سطح تستوسترون شما کاهش می یابد. برای شناخت ۱۰ عامل دیگری که روی میل جنسی تاثیر مخرب دارد این نوشته را حتما بخوانید.

از قاتل تمایلات جنسی تا اشتباهات جنسی بانوان

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره از قاتل تمایلات جنسی تا اشتباهات جنسی بانوان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا