از بین بردن چاقی صورت با این روش ها

از بین بردن چاقی صورت با این روش ها

لطفا در ادامه را از بین بردن چاقی صورت با این روش ها را ببینید.

 از بین بردن چاقی صورت با این روش ها

از بین بردن چاقی صورت با این روش ها

اغلب موارد در اثر افزایش وزن صورت افراد چاق و پف‌آلود می‌شود حتی گاهی متوجه می‌شوید که صورت شما بدون اینکه کمترین وزنی اضافه کنید چاق می‌شود. هیچ کس چاقی صورت را دوست ندارد چون به هیچ قیمتی به روش‌های خانگی نمی‌توان آن را پنهان کرد. در این مطالب برای جلوگیری و پیش‌گیری از چاق شدن صورت نکاتی کاربردی را اشاره می کنیم تا به محض اینکه متوجه شدید صورتتان چاق و پف آلود شد از آن جلوگیری کنید تا مجبور نشوید زیر تیغ جراحی های زیبایی بروید.

مصرف غذای شور و الکل راقطع کنید

الکل و نمک آب بدن را کم می کنند و و مانع حفظ رطوبت و آب زیر پوست صورت می شوند. بنابراین صورت برای حفظ آب پف آلود و چاق می شود.

به میزان زیاد آب بنوشید

به صورت کاملا متعادل شما باید روزی ۸ لیوان آب بنوشید. در اغلب موارد صورت در اثر کم آبی ورم می کند. اگر نمی‌توانید آب خالی بنوشید بهتر می باشد چند قطره لیمو و یا آب میوه در آن بریزید تا تنوع داشته باشید و اما بتوانید آب لازم را به بدن خود برسانید. آب کافی کمک می‌کند سموم از بدن به راحتی دفع شوند.

غذاهای تازه و کنسرو نشده بخورید

میوه وسبزی خام را حتما در رژیم غذایی خود داشته باشید. از نوش جان کردن کربوهیدرات و شکر پرهیز کنید. تا می توانید فیبر بخورید و از مصرف چربی را به حداقل برسانید. با این کار رژیم غذایی متعادلی دارید که مانع از ورم و پف کردن صورت می شود.

ورزش

خودتان می‌دانید که مهمترین درمان چاقی و ورم صورت ورزش متداوم و متعادل می باشد. پس ورزش را به هیچ وجه فراموش نکنید.

لبخند زدن

فرقی ندارد با دهان باز یا بسته بخندید چیزی که مهم می باشد این می باشد که خندیدن بهترین ورزش برای عضلات و ماهیچه‌های صورت و تقویت و از بین بردن چاقی صورت می باشد. همچین صورت خود را طوری جمع کنید که انگار می‌خواهید به شکل دهان ماهی دهان خود را در بیاورید این مدل جمع کردن صورت خود را جلوی آیینه روزانه تا ۱۰ بار هر بار ۵ ثانیه نگه دارید. جلوی آیینه لبخند بزنید وبه مدت ۴ ثانیه نگه دارید و ۱۰ بار این کار را انجام دهید.

لپ‌ها را باد کنید

دهان خود را ببندید و یک لپ خود را پر از هوا کنید و ۱۰ ثانیه نگه دارید و بعد لپ دیگر را باد کنید. این حرکت را ۶ بار هر بار ۱۰ ثانیه انجام دهید.

آدامس بجوید

نه تنها جویدن آدامس استرس را کم می کند ودهان خوشبو می‌ماند بلکه باعث آب کردن چربی های گونه و فک و از بین رفتن چاقی صورت می شود. بهترین قسمت آدامس جویدن برای لاغری صورت این می باشد که احساس نمی کنید که دارید صورتتان را نرمش و ورزش می دهید بلکه یک کار دلپذیر و همیشگی انجام داده اید.

این نرمش ها و این نکات تغذیه ای ساده‌ترین کار برای داشتن یک صورت متعادل می باشد. روزی بیشتر از یک دقیقه زمان شما را نمی گیرد و آب نوش جان کردن هم تنها برای پوست بلکه برای زیبایی صورت شما بسیار مفید می باشد. این چند کار ساده را در نظر بگیرید وانجام دهید تا هرگز سرو کارتان با تیغ جراحی و لیزر نیفتد.

زنجفیل

The post از بین بردن چاقی صورت با این روش ها appeared first on جذاب.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست از بین بردن چاقی صورت با این روش ها ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا