از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار

از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار را ببینید.

همراه با شما به مرور ۵ مطلبی می پردازیم که در هفته گذشته، بیشتر مورد توجه مخاطبان نی نی بان قرار گرفته اند و بیشترین تعداد بازدید را داشته اند.

نی نی بان: در هفته‌ای که گذشت، سرویس‌های مختلف پورتال نی نی بان مورد بازدید مخاطبان این پورتال قرار گرفت.

مجموعه‌ نی نی بان تلاش می‌كند تا با اطلاع رسانی و انعكاس نظرات کارشناسان این حوزه، ابهامات موجود در دوران بارداری و نگرانی های مربوط به زایمان را برطرف و موجبات آگاهی بخشی و آرامش خاطر مادران را فراهم سازد. گزارش پیش‌رو که در ساعت ۰۸:۳۰ روز ۹۴/۰۷/۱۹ نوشته شده، پربازدیدترین مطالب بخش‌های مختلف پورتال niniban.com را در هفته گذشته به شما معرفی می‌كند:

از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار

راه‌های تشخیص بارداری بدون تست
اولین مطالب پربازدید در هفته گذشته با ۶۶۵۱ بازدید درباره راه‌های تشخیص بارداری بدون تست می باشد. هزاران خانم در حال حاضر شک دارند که باردار هستند یا نه. خیلی از آنها گیج و سردرگم هستند چون تخمک‌گذاری‌شان دچار تاخیر شده اما از طرفی نمی‌توانند به طور قطع تشخیص دهند باردار هستند. این مطالب به صورت خیلی پورتال۱ به شما می گوید که باردار هستید یا خیر. برای مطالعه این مطالب روی لینک کلیک نمایید.

بانوان باردار از این ۱۰ کار دوری کنند(۱)
بانوان باردار از این ۱۰ کار دوری کنند(۲)
دومین مطالب پربازدید با ۵۸۰۲ بازدید در هفته ای که گذشت، درباره ممنوعیت های دوران بارداری می باشد. هیچ چیز برای یک مادر چشم به راه و در انتظار فرزند، مهمتر از سلامتی و ایمن بودن کودک هنوز متولد نشده اش نیست. شما می توانید با اجتناب از خطرات احتمالی که دوران بارداری را پیچیده و دشوار می کند یا باعث صدمه و آسیب به جنین می شود، از فرزندتان محافظت کنید. استرس و فشارهای عصبی، سلامت جسمی شما را به شیوه حیرت انگیزی به خطر می اندازد. به عنوان مثال، در خانم های باردار، استرس می تواند باعث بروز یبوست، کمردرد، بی خوابی و حتی منجر به زایمان زودرس یا تولد نوزاد کم وزن شود. علاوه بر این موارد دیگری هم هست که خانم های باردار باید از آنها اجتناب نمایند. برای آگاهی از این موارد حتما این مطالب را بخوانید.

عفونت ادراری با چه راهکاری رفع می‌شود؟
سومین مطالب پربازدید در هفته گذشته، با ۵۶۱۸ بازدید درباره عفونت ادراری در دوران بارداری می باشد. این مطالب یکی از سوالات مخاطبین نی نی بان می‌باشد. در این مطالب دکتر فریبا الماسی، متخصص بانوان و زایمان توضیحاتی را درباره عفونت ادراری در بارداری و مصرف قرص نیتروفورانتیین مطرح کرده اند. اگر شما با این مشکل مواجه هستید روی لینک کلیک نمایید.

ضمنا اگر شما هم سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید در اینجا مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

بخور نخورهای بارداری
چهارمین  مطالب پربازدید با ۵۵۶۹ بازدید در هفته ای که گذشت درباره بخور نخورهای بانوان در دوران بارداری می باشد. زمانی که خبر خوش باردار شدنتان را می‌شنوید، ممکن هست این فکر به سراغتان بیاید که حالا حسابی باید بخورید تا مواد غذایی لازم به جنین داخل شکمتان برسد. اما این فکر اشتباه هست. درست هست که حالا نیاز بدن شما فرق کرده اما نه آنقدر که هرچه دستتان برسد بخورید. برای اینکه بدانید چه مواد غذایی را نبایستی در این دوران مصرف کنید حتما این مطالب را بخوانید.

ضروری ترین نیاز مادر در دوران بارداری
این مطالب با ۵۳۹۷ بازدید، پنجمین  مطالب پربازدید در هفته گذشته درباره ضروری ترین نیاز مادر در دوران بارداری باشد. یکی از ضروری ترین نیازهای مادر در دوران بارداری، داشتن یک رژیم غذایی سالم و مناسب هست تا از افزایش گلوکز و انسولین کودک جلوگیری کند. افزایش گلوکز و انسولین از نشانه های ابتلا به دیابت و سندرم متابولیک هستند. آیا می دانستید رژیم غذایی غنی از چربی در دوران بارداری منجر به دیابت در کودک می شود حتی اگر مادر، مبتلا به دیابت و چاقی نباشد. اگر شما هم باردار هستید و هنوز برنامه خاصی برای رژیم غذایی تان در نظر نگرفته اید حتما این مطالب را بخوانید.

از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره از بخور نخورهای بارداری تا ضروری ترین نیاز زن باردار با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا