ادعای جنجالی اوباما در باره توافق هسته ای

ادعای جنجالی اوباما در باره توافق هسته ای

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ادعای جنجالی اوباما در باره توافق هسته ای را ببینید.

رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته‌ای ایران به عنوان نمونه‌ای از رهبری خود در جهان یاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف ؛ “باراک اوباما،” رئیس جمهور آمریکا، ضمن رد موضوع رهبری و پیشتازی “ولادیمیر پوتین،” همتای روس خود، در جهان گفت: رهبری به معنی پیشتازی در موضوعاتی مثل تغییرات آب و هوایی و بسیج کردن دنیا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می باشد.

 

باراک اوباما اذعان کرد تلاش‌های او برای کمک به حل بحران سوریه تا این لحظه شکست خورده می باشد؛ اما وی در عین حال از راهبرد خود در سوریه دفاع کرد.

اوباما همچنین این ادعاها را رد کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اکنون رهبر غالب در جهان می باشد.

وی گفت: سوریه یک مشکل دشوار برای کل جامعه جهانی بوده می باشد. کاری که ما تاکنون قادر به انجام آن نبوده‌ایم ــ و من نخستین کسی هستم که به آن اذعان می‌کنم ــ این می باشد که در مولفه‌های داخلی سوریه عوض ایجاد کنیم. بیشترین پرسش و پاسخ‌ها معطوف به ناکامی تلاش آمریکا برای آموزش و تجهیز نیروهای مخالف میانه روی سوری اختصاص یافت.

اوباما در این باره گفت: تردیدی نیست که این (برنامه) کارایی نداشت.

اوهمچنین اذعان کرد که از همان آغاز درباره این برنامه تردید داشت ولی تمایل داشت که چندین گزینه را امتحان کند.

 

او همچنین گفت آموزش دادن سوری‌ها برای شکست دادن داعش تا زمانی که دولت “بشار اسد،” رئیس جمهور سوریه، در راس قدرت باقی باشد، دشوار خواهد بود.

 

اوباما از پذیرش این مسئله که پوتین رهبری او را به چالش کشیده می باشد خودداری کرد و گفت: تعریف من از رهبری این می باشد که در زمینه تغییرات آب و هوایی پیشتاز باشیم. تعریف من از رهبری این می باشد که کل جامعه جهانی را بسیج کنیم تا مطمئن شویم ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. در مورد خاورمیانه هم باید گفت که ما ائتلافی متشکل از شصت کشور داریم که به صورت ناگهانی از راهبرد روسیه حمایت نمی‌کنند؛ بلکه معتقدند راهبرد روسیه کارایی نخواهد داشت.

ادعای جنجالی اوباما در باره توافق هسته ای

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره ادعای جنجالی اوباما در باره توافق هسته ای با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا