احتمال جنگ ارزی ضعیف شد

احتمال جنگ ارزی ضعیف شد

کاهش احتمال جنگ ارزی در سطح جهان از عوامل سه‌گانه تقویت ارزش دلار در مقابل ارزهای دیگر در هفته گذشته میلادی بود.

بررسی‌ تحولات بازار ارز‌های عمده در سطح جهان نشان می‌دهد که در هفته منتهی به ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۵ متوسط ارزش دلار نسبت به متوسط ارزش آن در هفته ماقبل در برابر ین ژاپن ۰٫۱۴ درصد و در مقابل فرانک ۰٫۶۵ درصد تقویت شده می باشد. این در حالی می باشد که بررسی‌های بانک مرکزی حاکی از آن می باشد که سه عامل رشد بازار‌های بین‌المللی سهام، ریسک‌پذیری معامله گران و همچنین کاهش احتمال جنگ ارزی موجب رشد ارزش دلار در مقابل سایر اسعار شده می باشد.

اما در هفته مورد بررسی ارزش دلار در برابر یورو ۰٫۳۱ و پوند ۰٫۷۰ درصد تضعیف شده می باشد که آمار مثبت تجاری آلمان و همچنین عدم اطمینان در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در این رابطه بی‌تاثیر نیست.

بنابر این گزارش براساس نرخ‌های پایان زمان بازار نیویورک در هفته گذشته هر یورو در محدوده ۱٫۱۱۷۲ تا ۱٫۱۳۳۸ دلار و هر پوند در دامنه ۱٫۵۲۷۵ تا ۱٫۵۴۴۵ دلار در نوسان بوده می باشد. همچنین هر دلار نیز در دامنه ۱۱۹٫۲۸ تا ۱۲۰٫۶۳ ین متغیر بود.

نوسانات هفته گذشته قیمت طلا نیز در بازار نیویورک در محدوده ۱۱۰۴٫۹۶ تا ۱۱۲۱٫۱۰ دلار برای هر اونس در نرخ‌های پایانی ثبت شد. این در حالی می باشد که متوسط بهای طلا در هفته قبل نسبت به متوسط آن در هفته ماقبل ۱٫۷۵ کاهش یافت.
احتمال جنگ ارزی ضعیف شد

احتمال جنگ ارزی ضعیف شد

نفت ارزان شد
اما متوسط بهای نفت خام پایه آمریکا در هفته منتهی به ۲۳ سپتامبر نسبت به متوسط آن در هفته ماقبل ۳٫۳۶ درصد کاهش یافت. به نرخ‌های پایان زمان بازار نیویورک بهای هر بشکه نفت خام پایه آمریکا در محدوده ۴۴٫۱۵ تا ۴۵٫۹۹ دلار معامله شد و متوسط هفتگی بهای هر بشکه آن در سطح ۴۵٫۱۶ دلار قرار گرفت.

متوسط قیمت نفت خام برنت دریای شمال در هفته گذشته ۴٫۴۳ درصد نسبت به هفته ماقبل کاهش یافت. هر بشکه نفت خام برنت به نرخ‌های پایان زمان این بازار در دامنه ۴۷٫۵۸ تا ۴۹٫۵۲ معامله شد و متوسط هفتگی هر بشکه آن به ۴۸٫۶۵ دلار رسید.

طبق نرخ‌های پایان زمان بازار نیوریوک بهای نفت هر بشکه خام در محدوده ۴۴٫۸۳ تا ۴۵٫۹۶ دلار معامله شد. متوسط هفتگی بهای هر بشکه آن در سطح ۴۵٫۴۴ دلار قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل ۳٫۱۲ درصد کاهش داشت.

احتمال جنگ ارزی ضعیف شد

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره احتمال جنگ ارزی ضعیف شد با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اغاز رقابتهای روز اخر گرند پری ترکیه با پیروزی نمایندگان ایران وظایف پرستاران در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیراشکی با ظاهر زیبا کفاشیان تاج کارگزار باند اصفهانی هاست

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا