آیفون ۶s زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

آیفون ۶s زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:الف: آیفون ۶s زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
یک شهروند خوش‌اقبال آمریکایی، ۳ روز زودتر از موعد آیفون ۶ اس را تحویل گرفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مدل جدید گوشی‌های تلفن هوشمند آیفون ۶ اس تقریبا سه روز دیگر رسما وارد بازار آمریکا خواهد شد؛ اما یک مشتری خوش اقبال زودتر از موعد قانونی محصول خریداری شده را دریافت کرد.
آیفون 6 اس زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

“آدریان لوین،” شهروند آمریکایی، چندی پیش مدل جدید آیفون را پیش خرید کرده بود و در کمال تعجب اداره پست محصول خریداری شده وی را ۳ روز زودتر به این مشتری خوش شانس تحویل داد. “لوین” پیش از هر کاری چند عکس از آیفون ۶ اس قرمز طلایی خود انداخته و در اینترنت منتشر کرد. او همچنین اطلاعات دقیقی از امکانات تلفن هوشمند خود ارائه داد. 
 
 آیفون ۶ اس اپل به یک پردازنده‌ ۲ هسته‌ای مجهز شده می باشد. محافظ صفحه نمایش باعث از کار افتادن فنآوری لمس سه بعدی آیفون‌های جدید نمی‌شود. این گوشی ۱۴۳ گرم وزن دارد و از صفحه نمایش لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ بهره می‌برد. صفحه نمایشگر آن ۴٫۷ اینچ می باشد و وضوح تصویر ۷۵۰×۱۳۳۴ پیکسل (در حدود ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) دارد.
 
آیفون۶ اس نیز در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت قابل خریداری می باشد. باتری آیفون ۶ اس پلاس ۲۰۰ میلی‌آمپر کاهش ساعتی باتری دارد. به نظر می‌رسد اپل برای قرار دادن فناوری‌های جدید خود مانند لمس سه‌بعدی مجبور به کاهش ظرفیت باتری شده می باشد.

آیفون 6 اس زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

iOS9 به عنوان آخرین نسخه‌ سیستم‌عامل آیفون بر روی این مدل نصب شده می باشد. پردازنده دو هسته‌ای آن ۱٫۸ گیگاهرتز و رم آن ۲ گیگابایتی می باشد.  دوربین اصلی آن ۱۲ و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی می باشد.

آیفون ۶s زودتر از موعد به دست مشتری خوش اقبال رسید+ عکس

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چیزهای مضر برای پوست صورت پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۴ افسر تشکیلات خودگردان در پی سرکوب حامیان مسجد الاقصی عزل شدند رییس پلیس فتا خراسان رضوی خبر داد کاهش ۱۱ درصدی جرایم مالی در فضای مجازی خراسان رضوی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا