آل سعود طلبکار شد

آل سعود طلبکار شد

روزنامه همشهری در شماره روز یکشنبه پنجم مهر نوشت: ۳۲۵ حاجی ایرانی گم شده اند. یعنی هنوز سرگرمی از آنها نیست. روز اول حادثه وزیر بهداشت عربستان این حادثه را قضا و قدر دانسته بود.

این روزنامه با درج عنوان معرفی نماینده ایران در اسکار؛محمد رسول الله (ص) می نویسد: در حالی که پیش از این اعلام شده بود هیات انتخاب نماینده سینمای ایران برای معرفی به آکادمی اسکار فیلم برگزیده خود را تا سه شنبه معرفی می کند، حوالی ظهر دیروز اعلام شد «محمد روال الله(ص)» مجید مجیدی نماینده ایران در بخش بهترین فیلم خارجی زبان هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار هست.

انگشت اتهام خودروسازان به سوی یکدیگر، از دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه همشهری هست. فت کیفیت و گرانی قطعات یدکی و ضعف در ارائه خدمات پس از فروش به محل مناقشه خودروسازان داخلی و شرکای خارجی آنها تبدیل شده هست. نارضایتی مردم از کیفیت وخدمات پس از فروش خودروهای ساخت یا مونتاژ داخل در حالی ادامه دارد که خودروسازان داخلی و برخی شرکای خارجی آنها سعی در پاسکاری توپ علت این نابسامانی به زمین یکدیگر دارند. درحالی که رنوی فرانسه براساس قرارداد تولید تندر ۹۰با شرکای ایرانی ملزم به تأمین قطعات این خودرو بوده هست، نماینده این شرکت در ایران با انتقاد از خدمات پس از فروش ۲شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام کرده هست، مصرف کنندگان ایرانی از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران ناراضی هستند.

این روزنامه با انتخاب موضوع گردهمایی سران یک جهان بحران زده، نوشت: امسال اما در هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد هفتادمین گردهمایی سران جهان پر از دغدغه و بحران هست. هر چند در نشست های عمومی و کلی بحث های اصلی درباره برنامه توسعه پایدار جهان تا سال ۲۰۳۰یعنی ۱۵سال آینده صورت می گیرد اما در مذاکرات مهم تر و خصوصی تر بحث اصلی اوضاع آشفته کنونی جهان با ظهور گروه های تروریستی و ادامه بحران سوریه پس از ۴سال هست.

روزنامه همشهری با انتشار عنوان برندگان و بازندگان بورس در نیمه نخست امسال می نویسد: در نیمه نخست سال از بین ۵۲۳ شرکت که سهامشان در بورس و فرابورس دادوستد می شود ، سهامداران ۲۹۵ شرکت از یک تا ۶۷ درصد زیان کرده اند و سهامداران ۲۱۶ شرکت نیز بین یک تا ۲۷۲درصد سود کرده اند.

این روزنامه در صفحه نخست به عنوان «همراه با خانواده شهید احمد حاتمی» ، «قبل از پیش فروش ساختمان بخوانید» و «قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا» پرداخت و یادداشت امروز را به موضوع «فرافکنی سعودی» به قلم حسین شیخ الاسلام اختصاص داد.

آل سعود طلبکار شد

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نامه کمیسیون برجام برای سند محرمانه شهردار قسمت ۲۲ خبر داد بهره برداری از …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] جام جهانی میرزاجانپور تست دوپینگ داد پورتال ۱ سوشا مکانی به اتفاقات دیدار با ملوان

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا