آخرین یارانه تابستانی به روزهای آخر کشید

آخرین یارانه تابستانی به روزهای آخر کشید

آخرین یارانه نقدی تابستان شنبه -۲۸ شهریور ماه – به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، واریز پنجاه و پنجمین مرحله از یارانه های نقدی به روزهای آخر شهریور ماه موکول شده می باشد و بیست و هشتم ماه در ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. این در حالی می باشد که به طور معمول یارانه‌های نقدی در بیست و دوم هر ماه واریزی می‌شد اما از ابتدای امسال و با شروع حذف یارانه‌بگیران پردرآمد، نظم واریز نیز تا حدودی مختل شده و یارانه نقدی در هر ماه با تاخیری یکی – دو روزه نسبت به ماه قبل پرداخت می شود.

یارانه شهریور در حالی تا چند روز آینده به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز می شود که در آخرین اطلاع‌رسانی دولت، حدود دو میلیون نفر تا پایان مرداد ماه از بین یارانه‌بگیران حذف شده‌اند و با توجه به اینکه پیش‌تر حدود ۷۶ میلیون نفر یارانه دریافت می‌کردند این تعداد در شهریور به حدود ۷۴ میلیون نفر کاهش خواهد یافت.

غربالگری یارانه بگیران بر اساس تکلیف قانون بودجه انجام می شود ولی با این حال شرایط برای اعلام اعتراض نسبت به حذف یارانه با راه‌اندازی سامانه yaraneh10.ir وجود دارد و معترضان می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به دریافت اطلاعات از دلایل حذف و همچنین ثبت درخواست بررسی برای بازگردانده شدن به لیست اقدام کنند.

طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا کنون بیش از ۱۶ هزار نفر از حذف شدگان بعد از انجام بررسی ها و تشخیص برای صلاحیت دریافت یارانه نقدی، مجدد به جمع یارانه بگیران اضافه شده اند.

متقاضیان حذف شده تنها دو ماه پس از قطع یارانه فرصت دارند به سامانه yaraneh10.ir مراجعه کنند، در غیر این صورت درخواست آنها ثبت نخواهد شد.

آخرین یارانه تابستانی به روزهای آخر کشید

منبع : بورس نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پرسپولیسی ها تحت تاثیر بادوباران خفیف چشمه اشک چشم من

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زلزله در شرق تهران Faint 2 0 8211 Icon Pack v2 0 1

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا