آخرین اخبار سوریه؛انتقال نیروهای حزب الله به حومه دمشق/قطع جاده بین المللی دمشق- حمص

آخرین اخبار سوریه؛انتقال نیروهای حزب الله به حومه دمشق/قطع جاده بین المللی دمشق- حمص

این در حالی هست که درگیری شدید میان نیروهای اسد و مخالفان سوری در قسمت غوطه شرقی همچنان ادامه دارد.

وبسایت العربیه مدعی شد :منابع نظامی مخالفان سوری روز سه شنبه ۱۵ سپتامبر اعلام کردند، ارتش اسد برای جلوگیری از شکست احتمالی نیروهایش در قسمت غوطه شرقی، در ۳ کیلومتری دمشق پایتخت سوریه، شبه نظامیان حزب الله را از استان درعا به اطراف دمشق بویژه قسمت غوطه منتقل کرده هست .

این منابع تاکید کردند که نیروهای رژیم اسد تعداد زیادی مهمات و چندین گردان از شبه نظامیان حزب الله لبنان را که در جبهه های دیگر با مخالفان می جنگیدند، به قسمت غوطه شرقی منتقل کردند.

طبق این گزارش دهها تانک از قسمت درعا و دهها خودروی نظامی حامل شبه نظامیان حزب الله و دیگر گروههای مسلح شیعی از قسمت زینب در شام و دیگر مناطق به سوی غوطه شرقی حرکت کردند.

این تحرکات نظامی نیروهای اسد و حزب الله لبنان پس از آن صورت می گیرد، که گروه «جیش الاسلام» ائتلاف متشکل از گروههای مسلح اسلامی برای حمله به مناطق اطراف دمشق بسیج عمومی اعلام کرده هست.

این ائتلاف مسلح اسلامی از جوانان سوری که قدرت حمل سلاح را دارند خواسته هست که به صفوف «جیش الاسلام» بپیوندند.

این در حالی هست که درگیری شدید میان نیروهای اسد و مخالفان سوری در قسمت غوطه شرقی همچنان ادامه دارد.

این در گیری ها زمانی شدت گرفت که مخالفان توانستند سه کیلومتر از جاده بین المللی دمشق- حمص را به کنترل خود درآورند، کاری که باعث قطع شدن جاده ارتباطی پایتخت از قسمت حرستا شده هست.

در همین حال مخالفان سوری روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه با حمله به مواضع ارتش سوریه، مناطق کوهستانی در غوطه را به کنترل خود درآوردند.

آخرین اخبار سوریه؛انتقال نیروهای حزب الله به حومه دمشق/قطع جاده بین المللی دمشق- حمص

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سالاد لوبیا چشم بلبلی و انار آیا به یک فرد پرخور تبدیل شده اید؟!

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۵۰ مراسم سوگواری در لردگان برگزار شد سید احمد خاتمی: دل ما از آمریکا خون‌ می باشد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا