آخرین اخبار از حادثه "رمی‌جمرات"

آخرین اخبار از حادثه "رمی‌جمرات"

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به بسیج همه امکانات جهت امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم ایرانی و همچنین شناسایی هر چه سریع‌تر جانباختگان حادثه امروز رمی‌جمرات گفت: شرایط عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب هست.

ایسنا: دکتر علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت بلافاصله پس از وقوع حادثه امروز در منا، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی گرم عربستان، از قبل تیم‌های پزشکی ایرانی در مسیر رمی جمرات حضور داشتند، گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه صبح امروز رمی جمرات، همکاران حاضر در مسیر زیارت زائران وارد عمل شدند، اما به دلیل عمق فاجعه رسیدگی به آن‌ها به کندی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هفت تیم پزشکی پنج و شش نفره به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجروحان به سه بیمارستان در منا منتقل می‌شوند.

مرعشی گفت: پزشکان عرب‌زبان کشورمان برای رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم در سه بیمارستان منا مستقر شدند و به صورت مرتب با این بیمارستان‌ها در تماس هستیم.

وی با بیان اینکه عبور و مرور در منطقه حادثه دیده به سختی انجام می‌شود، افزود: آمبولانس‌های ما به سختی در حال انتقال مجروحین به بیمارستان‌های منا و بیمارستان‌های سعودی هستند.

مرعشی آمار جانباختگان و مجروحان حادثه صبح امروز رمی‌جمرات را در حال عوض خواند و گفت: شرایط عمومی زائران ایرانی مصدوم خوب هست.

آخرین اخبار از حادثه "رمی‌جمرات"

منبع : فردا نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] افزایش ۳۰درصدی ترافیک به خاطر دانش اموزان راز جوانتر شدن

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سخنگوی پنتاگون هنوز مشخص نیست که برنامه روسیه در سوریه چیست اگهی های استخدام خراسان ۱ مهر ۹۴

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا