بهترین جایگزین برای آنتی هیستامین

بهترین جایگزین برای آنتی هیستامین

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بهترین جایگزین برای آنتی هیستامین را ببینید.

http://www.dreamstime.com/-image11825900

در این فصل اغلب افراد به  مشکل آبریزش از بینی دچار می شوند آن ها می توانند به جای دارو از میوه های طبیعی استفاده کنند می توانند از خواص شاخص ترین میوه این فصل بهره ببرند انار بهترین گزینه برای درمان اّبریزش از بینی می باشد

دکتر حسن اکبری محقق آسیب شناس و متخصص طب اسلامی ایرانی  بیان کرد: آب ریزش بینی و ترشحات پشت حلق به تدریج با رفتن به فصل سرما زیاد می‌شود و این مشکل در افرادی می باشد که مستعد آلرژی یا مستعد غلبه مزاج سردی و تری هستند اما اگر عاداتی صحیح غذایی را جایگزین عادت‌های غلط روزمره کنیم دیگر برای بر طرف کردن این مشکل آنتی هیستامین‌ها را مصرف نمی‌کنیم.

وی افزود: زیاد مصرف کردن ماست و دوغ، مصرف غذاها و دمنوش‌ها و داروها با طبع سرد، کم‌تحرکی یا بی‌تحرکی، پرخوری و نوش جان کردن شیر سرد با مواد نگهدارند در صبحها فرد را دچار سوء مزاج سرد و تر می‌کند و ترشحات بینی و پشت حلق را موجب می‌شود.

دکتر اکبری برای کمک به جلوگیری از سوء مزاج سرد و تر و همچنین کمتر استفاده کردن آنتی هیستامین‌ها تصریح کرد: جایگزین کردن گوشت گوسفند به جای گوشت گاو و روغن های کنجد و زیتون طبیعی به جای روغن های صنعتی که امروزه بیشتر با پارافین مخلوط شده‌اند می‌توانند به مصرف کمتر آنتی هیستامین‌ها کمک کنند.

وی عنوان کرد: مصرف میوه‌هایی مثل خرمالو، انجیر و انار میزان ترشحات را کم می‌کند. انار ویتامین بالایی دارد و ۴۰ درصد ویتامین C روزانه را تامین می‌کند انار با خاصیت آنتی اکیسدانی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند همچنین به دلیل فیبر بالا، اسید فولیک، ویتامین Aو E کم‌خونی را بهبود می‌بخشد و از همه مهمتر جایگزین مناسبی برای آنتی هیستامین ها برای کاهش ترشحات بینی و پشت حلق می باشد.

این متخصص طب سنتی اظهار داشت: دمنوش‌ گیاهانی چون زعفران، عناب، بابونه، دارچین، زنجبیل، نعنا، پونه، گل گاوزبان و چای کوهی و آویشن به جای چای روزانه نیاز به آنتی هیستامین را کم می‌کند و به طور کلی آنتی هیستامین‌های طبیعی شناخته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شاه‌تره گیاهی با خاصیت آنتی هیستامین‌، گیاهی خوشه‌ای با شاخه های سبز و گل‌های سفید مایل به صورتی رنگ می باشد که در درمان ترشحات و نزله‌ها بسیار کمک کننده می‌باشد همچنین هر ۸ ساعت ۱ استکان دمنوش آویشن در هنگام مریضی و حساسیت کلی از مشکلات را بر طرف می‌کند.

بهترین جایگزین برای آنتی هیستامین

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره بهترین جایگزین برای آنتی هیستامین با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بلوغ جنسی زودتر از موعد حمایت بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش اموز …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] کاظمی پس از اخراج اینها دروغگو هستند طب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی طب سوزنی برای درمان چاقی و بی میلی جنسی مجله سیب سبز چاقی و اضافه وزن بی …

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا