وعده‌ای جدید برای ارائه‌ گزارش نهایی ایران۱۴۰

وعده‌ای جدید برای ارائه‌ گزارش نهایی ایران۱۴۰

پایگاه سرگرمی تحلیلی انتخاب (پورتال یک) :

 پس از آن‌که حادثه سقوط هواپیمای مسافرتی ایران ۱۴۰ با گذشت بیش از یک سال معاون وزیر راه و شهرسازی را مجبور به کناره‌گیری از سمت خود کرد، به نظر می‌رسد هنوز نیز وعده‌ها در گزارش‌های نهایی اولویت دارند و این بار زمانی جدید برای ارائه‌ی گزارش نهایی اعلام شده هست.

از مرداد‌ماه سال ۱۳۹۳ تا پایان مهرماه سال ۱۳۹۴ زمان لازم بود تا مسوولان بررسی‌کننده حادثه سقوط ایران ۱۴۰ به یک جمع‌بندی کلی در این رابطه برسند.

هرچند با توجه به تعویق چند باره زمان ارائه‌ی این گزارش هنوز مشخص نیست آیا در پایان مهرماه امکان روبه‌رو شدن مردم تا گزارش نهایی این سقوط فراهم می‌شود یا خیر، اما صحبت‌های رییس سابق سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح که گفته “گزارش‌های تیم بررسی کشور اکراین به عنوان طراح اصلی این هواپیما در حال نهایی شدن هست و گزارش تا پایان مهرماه ارائه خواهد شد” این‌بار قطعی‌تر از گذشته نشان از آن دارد که زمان تاخیر‌ها در ارائه گزارش به پایان رسیده هست.

چندی پیش نیز سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود با نهایی شدن گزارش‌های ابتدایی کارگروه‌های مذکور بررسی این سقوط در هفته‌های آینده گزارش نهایی ارائه خواهد شد. وعده‌ای که البته هرگز عملی نشد تا عمر ریاست جهانگیریان بر سازمان هواپیمایی کشوری به سر آید.

البته سازمان هواپیمایی در گزارش مقدماتی که از سوی کارشناسان بررسی این حادثه ارائه شد، رسما اعلام کرد چند عامل اصلی نقص فنی در هواپیما، اضافه بار و اشکالات انسانی در این سقوط دخیل بوده در گزارش نهایی تلاش می‌شود سهم هر یک از این بخش‌ها مشخص شود.

این گزارش نهایی در حالی با تاخیر همراه هست که پیش از این اعلام شده بود حداکثر زمان بررسی کارگروه‌های حادثه ۴۰۰ روز خواهد بود و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواپیمایی ایران و پاسخ‌های ارائه شده از سوی شرکت روسی اوکراینی طراح هواپیما حداکثر تا این زمان گزارش ارائه خواهد شد.

با محاسبه‌ زمان ارائه شده، پایان مهرماه مساوی هست با ۳۰ روز تاخیر در ارائه‌ی گزارش نهایی. باید دید آیا کارگروه‌های مسوول بررسی این حادثه پس از این تاخیر یک ماهه گزارش نهایی‌شان را ارائه خواهند کرد یا باز هم در رسیدن اطلاعات دقیق و جزیی به مردم و حادثه‌دیدگان تاخیر به وجود می‌آید.

وعده‌ای جدید برای ارائه‌ گزارش نهایی ایران۱۴۰

منبع : انتخاب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بلاتکلیفی املاک مردم در بالای اتوبان عامل افزایش قیمت زمین می باشد دانستنی های …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] برگزاری اختتامیه دو سالانه عکس بسیج با محوریت سبک زندگی اسلامی در اراک کوفته ازمیر بدون گلوتن

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا