مشکلات مربوط به عروق کرونر در قلب

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

مشکلات مربوط به عروق کرونر در قلب

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مشکلات مربوط به عروق کرونر در قلب را ببینید.

health-heart-shutterstock_33a-770x470

درمورد بیماری عروق کرونر در قلب چه میزان اطلاع دارید و از اسپاسم کرونر در قلب چه می دانید؟ چگونه می توان این مشکل را درمان کرد و از بروز آن پیشگیری کرد این عارضه قلبی چه نشانه ها و علائمی دارد

درد قفسه سینه اگرچه در بیشتر موارد نشانه بیماری عروق کرونر می باشد، اما این درد می‌تواند ناشی از یک بیماری نادر به اسم کوچک اسپاسم کرونر باشد.

به گزارش پایگاه سرگرمی سلامانه به نقل از msn، این دو بیماری کاملاً با هم متفاورت هستند هر چند هر دو شرایط باعث بروز آنژین می‌شود. در بیماری عروق کرونر درد، سفتی، سوزش و احساس فشار در قفسه سینه رخ می‌دهد که به خاطر انسداد عمده در یک یا چند سرخرگ می باشد. این علائم در هنگام فعالیت فیزیکی یا بعد از آن رخ می‌دهد.

با این حال اسپاسم کرونر معمولاً در زمان استراحت رخ می‌دهد و می‌تواند فرد را از خواب بیدار کند. در واقع این بیماری مربوط به ساعات خاصی از شبانه روز می باشد، موقتی بوده و می‌تواند باعث ریتم نامنظم قلبی یا حتی مرگ ناگهانی شود. علائم اسپاسم معمولاً کمتر از ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

برای درمان این بیماری پزشک ممکن می باشد داروهایی به اسم کوچک مهارکننده‌های کانال کلسیم را تجویز نماید که باعث شل شدن عضلات صاف دیواره‌های سرخرگ و تسکین ناراحتی ناشی از آنژین می‌شود.

در برخی موارد ترکیبی از انواع مختلف مهار کننده‌های کانال کلسیم ممکن می باشد مورد نیاز باشد. داروها و دوز آن‌ها برای هر فردی متفاوت می باشد. در برخی موارد داروهای نیتراتی نیز تجویز می‌شود.
اسپاسم عروق کرونر می‌تواند باعث حمله قلبی شود اما بیمارانی که این داروها را دریافت می‌کنند، کمتر در معرض خطر حمله قلبی هستند.

مشکلات مربوط به عروق کرونر در قلب

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره مشکلات مربوط به عروق کرونر در قلب با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] School Days v1 000 تاثیر مثبت کاهش وزن بر خر و پف

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام کارشناس در استان خراسان رضوی بدست گرفتن کنترل یک پایگاه سعودی از سوی نیروهای یمنی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا