مراقبت از سلامت بدن با این روغن

اخبار

مراقبت از سلامت بدن با این روغن

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مراقبت از سلامت بدن با این روغن را ببینید.

567d5a371816f

اگر کمی هم در آشپزخانه خود جایی برای این روغن باز کنید به سلامت خود و خانواده کمک زیادی کرده اید توصیه می کنیم برای سلامت قلب و عروق و پیشگیری از انواع سرطان ها این روغن را فراموش نکنید

 اگر از مزه تلخ و بوی بدش چشم پوشی کرده و جایی برای آن در سبد غذایی خود باز کنیم، ضرر نکرده‌ایم، چراکه متخصصان اعتقاد به خواص معجزه‌آسای روغن زیتون دارند.

یک کارشناس بهداشت مواد غذایی با بیان اینکه چربی روغن زیتون یکی از چربی‌های تشکیل دهنده دیواره سلول‌های بدن است، گفت: «این چربی خاصیت آنتی‌اکسیدان طبیعی به سلول‌ها داده و مقاومت آنها را در برابر بیماری سرطان افزایش می‌دهد.»

حسین عبدالعزیزی به تحقیقات صورت گرفته درخصوص مصرف روزانه زیتون در کشورهای مدیترانه اشاره کرد و افزود: «براساس نتایج این تحقیقات، مصرف روغن زیتون باعث کاهش آمار انواع بیماری سرطان و سکته‌های قلبی در این مناطق نسبت به سایر نقاط جهان شده است.»

وی تصریح کرد: «بیش از ۳ نوع چربی موجود در روغن زیتون که شامل حدود ۹۰ درصد از حجم آن می‌شود را اسیدهای چرب اشباع نشده تشکیل می‌دهد. همچنین مصرف روغن زیتون به ویژه در سنین رشد باعث بهبود حافظه و افزایش قدرت یادگیری در کودکان می‌شود و به خانم‌های باردار توصیه می‌شود برای تأمین چربی مورد نیاز بدن خود از روغن‌های گیاهی به ویژه زیتون استفاده کنند.»

این کارشناس بهداشت مواد غذایی در پایان اضافه کرد: «روغن زیتون حاوی ویتامین c است که این ویتامین برای حفظ پوست و مو ضروری به شمار می‌رود. همچنین مصرف مداوم این روغن پوست را شاداب مشاهده می‌دارد و کمک می‌کند که سلول‌های پوست فرم انعطاف پذیری خود را حفظ کنند.»

مراقبت از سلامت بدن با این روغن

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره مراقبت از سلامت بدن با این روغن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استقبال خوب مردم از کتاب بهشت در انتظار استخدامی نیروی پاره وقتی

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پادشاه بحرین برای حل مشکلات مالی کابینه کوچک تشکیل داد از عوارض تستوسترون تراپی چه می دانید!

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا