فروش متادون در عطاری‌ها

مطالب تفریحی

فروش متادون در عطاری‌ها

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فروش متادون در عطاری‌ها را ببینید.

رئیس سازمان غذا و دارو با انتقاد از فروش متادون در عطاری‌ها گفت: همان‌طور که هیچ‌زمان مجوز برای فروش سیگار صادر نمی‌کنیم، نمی‌توان به عطاری‌ها نیز مجوز فروش دارو داد و این کار فقط به‌عهده داروخانه‌ها است، بنابراین فعالیت علمی و تخلف تفاوت دارد.
 

رسول دیناروند ــ رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت اظهار داشت: سیاست وزارت بهداشت توسعه طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی و داروهای گیاهی است و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد اما آنچه ما شاهد آن هستیم تخلفات جدی است که در برخی عطاری‌ها اتفاق می‌افتد.

وی در این باره افزود: ارائه داروهای گیاهی بدون مجوز، تولید داروهای گیاهی ترکیبی با مواد شیمیایی و فروش انواع مواد مخدر و متادون مواردی از تخلفات این عطاری‌ها هستند که باید با آنها برخورد جدی شود.

دیناروند گفت: در برخی استان‌ها به‌دلیل همکاری مطلوب تعزیرات و دستگاه قضایی با ما، این مشکل تا حد زیادی تحت کنترل درآمده و شرایط بهتری حاکم شده است اما در برخی دیگر از استان‌ها که این همکاری وجود ندارد، اوضاع چندان مطلوب نیست.

معاون غذا و داروی وزارت بهداشت با ذکر این نکته که در سیاست‌های وزارت بهداشت فعالیت علمی و تخلف تفاوت دارد، عنوان کرد: در شرایط موجود نمی‌توانیم به برخی صنوفی که آموزش لازم را ندیدند و مدرک ندارند مجوز فعالیت بدهیم که عطاری‌ها هم جزو همین صنوف هستند.

وی در این مورد افزود: در وزارت بهداشت برای صدور مجوز الزاماتی وجود دارد و همان‌طور که این نهاد هیچ‌زمان مجوز برای فروش سیگار صادر نمی‌کند، نمی‌تواند به عطاری‌ها هم مجوز فروش دارو بدهد و این کار فقط به‌عهده داروخانه‌ها است.

دیناروند گفت: ما با عطاری‌هایی که در چارچوب کاری خود فعالیت دارند مشکلی نداریم ولی اگر فعالیت آنها فراتر از کار تعریف شده آنها باشد موظفیم برابر قانون با آنها برخورد کنیم.

به گزارش وزارت بهداشت، به‌گفته رییس سازمان غذا و دارو تنها در تهران بیش از ۵ هزار عطاری مجاز وجود دارد و برابر همین تعداد نیز عطاری غیرمجاز در حال فعالیت است.
 
منبع : تسنیم

فروش متادون در عطاری‌ها

منبع : ایران نوشته

لطفا نظر خود را درباره فروش متادون در عطاری‌ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا