چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس

چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس را ببینید.

چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس

بهاره رهنما امروز با منتشر کردن عکسی در پیج اینستاگرام باعث حواشی زیادی شده است. چکمه های زمستانی عجیب و صورتی رنگ خانم بازیگر در بین کاربران فضای مجازی سوژه شده است.

عکس چکمه های عجیب بهاره رهنما

چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس

سن و تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما چند باز ازدواج کرده است؟

بهاره رهنما اولین بار سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی ۲۶ ساله آشنا شد. بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد که این ازدواج هم به جدایی رسید.

مهاجرت بهاره رهنما به انگلیس

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند. طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما با کدام فیلم به شهرت رسید؟

در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال ۱۳۸۷ معروف شد. اوج درخشش او با تلویزیون در سال ۱۳۸۵ با سریال زیرزمین شروع شد.

چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره چکمه‌های زمستونی عجیب بهاره رهنما سوژه شد/ صورتی و پشمالو! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید

زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید را ببینید. جباری در پاسخ به این پرسش که آیا در اداره جوانی جمعیت برنامه‌ای برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده یا خیر توضیح داد: برای پیشگیری از ناباروری، …

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا