یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس

یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس را ببینید.

یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکسیکتا ناصر در پیج اینستاگرام عکس جدیدی منتشر کرد. استایل تابستونی بازیگر زن با شومیز و مینی اسکارف چهره جدیدی از او ساخته است. خانم بازیگر اکثرا با استایل های مجلسی دیده شده است.

استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف 

یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس

قد یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است، بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است. او ۱۶۵ سانتی متر قد دارد.

خانواده یکتا ناصر

پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس است.

یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره یکتا ناصر کلا عوض شد / استایل متفاوت با شومیز تابستونی و مینی اسکارف + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
با خواص به، این میوه بهشتی آشنا شوید

با خواص به، این میوه بهشتی آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با خواص به، این میوه بهشتی آشنا شوید را ببینید. یکی از معطرترین و خوشمزه‌ترین میوه‌ها، میوه به است. از این میوه می‌توان برای تهیه مربا، مارمالاد، پخت خورش و حتی استفاده‌های درمانی از …

سلامت
زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید

زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه زمان طلایی تشخیص «ناباروری» را بشناسید را ببینید. جباری در پاسخ به این پرسش که آیا در اداره جوانی جمعیت برنامه‌ای برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده یا خیر توضیح داد: برای پیشگیری از ناباروری، …

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا