درگیری خونین در باغملک با۶ کشته وچندین زخمی

درگیری خونین در باغملک با۶ کشته وچندین زخمی

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:

درگیری خونین در باغملک با۶ کشته وچندین زخمی استان‌ها > خوزستان – به گزارش تابناک : فرماندار باغملک دقایقی قبل در خصوص تلفات این درگیری گفت: در حال حاضر در حال بررسی موضوع هستم و باید اطلاعات دقیق تری بگیرم و نمی توانم اطلاع رسانی کنم.

در پی درگیری شدیدی که امروز در روستای پتک در باغملک روی داده چندتن از هالی کشته و زخمی شدند. گفته می شود این درگیری ها سابقه قبلی داشته و متاسفانه تاکنون مسئولان شهرستان نتوانسته اند این موضوع را مدیریت کنند و حالا این موضوع به یک بحران تبدیل شده می باشد.
بافت اجتماعی در این قسمت عشایری می باشد. این درگیری طایفه ای پیش از این چندین نفر را مصدوم نموده بود. عده ای هم تا کنون روانه بازداشتگاه شده اند. با این وجود این درگیری ها مورد تایید بزرگان طوایف نیست و آنها در تلاش برای حل و فصل مسائل پیش آمده هستند.
در برخی شبکه های اجتماعی نیز عده ای از شهروندان خواستار سرعت عمل مسئولان شهرستان در مدیریت صحیح و کم هزینه این بحران بوده اند. با این وجود به نظر می رسد عدم آشنایی برخی مسئولان شهرستان با بافت محله ای این قسمت باعث شده تا مدیریت مطلوب این وقایع به تاخیر بیفتد اگرچه فضای فرهنگی و اجتماعی قسمت نیز اجازه حل و فصل سریع مسئله را نداده می باشد.
به نظر می رسد نقش بزرگان طوایف و نخبگان و فعالان اجتماعی برای ایجاد فضای آرامش و پیگیری خواسته ها و مطالبات طرفین از مجاری قانونی می تواند بسترساز آرامش در این قسمت باشد.
این قسمت روستایی از مناطق محروم خوزستان می باشد و مردم این قسمت از نظر معیشتی و اقتصادی مشکلات بسیاری دارند.
آخرین خبرها از قسمت حکایت از کشته شدن ۶ نفر در این درگیری ها دارد .
معاون امنیتی استاندار خوزستان: آمار کشته شدگان هنوز مورد تایید نیست/ اوضاع در حال حاضر آرام می باشد
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان درگفت وگویی تلفنی و در خصوص این درگیری خونین گفت: در حال بررسی و پیگیری موضوع هستیم.
قدرت الله دهقان ادامه داد: این درگیری سابقه قبلی داشته و متاسفانه مجددا اینها باهم درگیر شدند. نیروی انتظامی به قسمت اعزام و بر آنجا مسلط هستند.
وی افزود: اخبار غیردقیقی در خصوص کشته شدگان رسیده که از سوی منابع محلی هنوز تایید نشده ولی زخمی شدن چند نفر به تایید رسیده می باشد.
وی در عین حال گفت: ممکن می باشد تا دقایقی دیگر اخبار دقیق تری به دست ما برسد.

سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ – ۰۶:۱۵:۴۵

درگیری خونین در باغملک با۶ کشته وچندین زخمی

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] جامه دران بعد از ۳۶۰ درجه به سینماها می اید اکران دو دوست از …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] وزیر دفاع عراق از نزدیک بودن ازادی موصل خبر داد زن تنها، قربانی جنایت هولناک پسر همسایه

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا