ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی

ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی را ببینید.

مقابله با پیری یکی از مهمترین اهداف دانشمندان علوم پزشکی در تاریخ بوده هست و اکنون در ابتدای هزاره سوم دستیابی به این هدف با بهره گیری از روشهای مختلفی از جمله ژن درمانی صورت می گیرد.

محققان شرکت BioViva در سیاتل آمریکا به این باور رسیده اند که می توان فرآیند پیر شدن سلولها را با ایجاد تغییرات دائمی در ساختار DNA کند و حتی معکوس کرد.

الیزابت پریش، مدیرعامل این شرکت زیست فناوری مدعی شده که در ماه گذشته تکنیک ژن درمانی را در مکانی سری انجام داده و به موفقیت هایی نیز در این زمینه دست یافته هست.

وی مدعی هست که این آزمایشات، گامی اولیه اما جدی برای تحقق یک ایده بزرگ هست و آن چیزی نیست جز درمان بیماری هایی نظیر آلزایمر و انحطاط ماهیچه ها.

گفته می شود مدیرعامل شرکت BioViva در کلمبیا این آزمایشات را انجام داده اما تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر نشده هست.

دانشمندان به چنین تلاشهایی به عنوان گامهای ابتدایی برای درمان بیماری های مهمی نظیر آلزایمر مشاهده می کنند. در عین حال این نوع آزمایشات قدمی جدی به سوی تحقق رویای توقف پیری و حتی معکوس کردن فرآیند آن محسوب می شود.

البته این آزمایشات درحالی انجام شده که نکات بحث برانگیز زیادی در این خصوص مطرح هست از آن جمله که سرعت انجام این آزمایشات در چه حد باید باشد و اینکه آیا باید بر طبق قوانین خاصی صورت گیرد یا نه؟

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/469222

The post ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی

لطفا نظر خود را درباره ژن درمانی می‌تواند روند پیری را معکوس کند؟/طرح مرموز یک شرکت آمریکایی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا