اقدام جدید «بان کی مون» برای سوریه

اقدام جدید «بان کی مون» برای سوریه

«بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد امروز در حکمی رؤسای ۴ گروه کاری که قرار می باشد پیرامون موضوع سوریه در ژنو نشست برگزار کنند را منصوب کرد.

مهر: «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد امروز رؤسای ۴ گروه کاری که قرار می باشد برای حل و فصل بحران سوریه نشست برگزار کنند را منصوب کرد.

به گزارش رویترز، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد امروز در حکمی رؤسای ۴ گروه کاری که قرار می باشد پیرامون موضوع سوریه در ژنو نشست برگزار کنند را منصوب کرد.

این اقدام بان کی مون که گامی مهم و رو به جلو در راستای بحث و بررسی گروه های مخالف سوری درباره نحوه اجرای یک نقشه راه مشخص برای دست یافتن به صلح محسوب می شود، زمینه حصول موافقتنامه ای سوری-سوری به منظور پایان دادن به بحران در این کشور را فراهم خواهد کرد.

قرار می باشد این ۴ گروه کاری در ژنو نشستی با این هدف برگزار کرده تا به این طریق مخالفان بتوانند به صلح پایدار در این کشور دست یابند.

گفتنی می باشد، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه پیشتر اعلام کرده بود که دست یافتن به صلح پایدار در سوریه تنها پس از اینکه گروه تروریستی داعش در این کشور نابود شود، ممکن و معنادار می باشد.

اقدام جدید «بان کی مون» برای سوریه

منبع : فردا نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] امید ابراهیمی بهترین گلزن ۲سال اخیر استقلال المیادین ارتش یمن مواضع نظامی جدید سعودی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] با میل کردن خرما خود درمانی کنید خوردبین:اعتراض به داوری چه فایده‌ای دارد؟

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا