نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا!

نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا!

لطفا در ادامه را نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا! را ببینید.

نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا!

قدیمی‌ها کارهای زیادی برای زیبا شدن فرزندانشان انجام می‌دادند، مثلا همسر زیبا انتخاب می‌کردند و یا زن باردار را به دیدن کودکان زیبا می‌بردند و یا می‌گفتند اگر زن بارداری آب دریا بخورد، چشمان فرزندش آبی خواهد شد.گرچه تمام بچه ها برای والدینشان شیرین وزیبا هستند.دراین گزارش برای
شما نکاتی از طب سنتی را بازگو میکنیم که در داشتن فرزندی زیبا شما را یاری میکند.دختر زیبا
دوران بارداری چه بخوریم تا فرزندی زیبا داشته باشیم؟ 
به نظر برسد این اولین سوال مادران باردار در گذشته‌، حال و حتما در آینده هست که اتفاقا تا حدی هم باعث کم رنگ شدن اهمیت سلامتی نوزادان شده هست. 
قانون‌هایی که به تنهایی جواب نمی‌دهند
مهدی میر غضنفری عضو هیئت علمی و مدیر گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در خصوص اینکه چگونه فرزند زیبا داشته باشیم، گفت: برای زیبا شدن فرزند باید یک مجموعه ای از قواعد رعایت شود، اصلا این طور نیست که تنها با نوش جان کردن سیب یا هر ماده غذایی دیگر انتظار داشته باشید فرزندتان زیبا شود. و البته نه به دلیل زیبایی بلکه به خاطر سلامت باید این دستورات رعایت شود.
از دیدگاه این متخصص طب سنتی این قوانین عبارتند از ‌عدم پرخوری، ورزش کردن، خواب میانه، تغذیه مناسب با توجه به مزاج و. . .
در واقع به طور کلی پدر و مادر باید با توجه به مزاج‌شان تغذیه درست داشته باشند‌، مثلا اگر فرد دارای مزاج گرم هست باید از مصرف غذاهای گرم خودداری کند و بر عکس.
این متخصص طب سنتی راجع به مزاج اینگونه توضیح داد: مزاج مجموعه‌ای از خصوصیات جسمی و روانی فرد هست که به هنگام تشکیل سلول اولیه انسان، ایجاد می‌شود. با رعایت دستورات طبی می‌توان در سلول  جنسیتی تاثیر گذاشت و فردی متعادل از نظر قد، وزن و چهره را به دنیا آورد.
سود زیبا شدن فرزندان در جیب سودجویان
پروین میرمیران متخصص تغذیه بر خلاف میر غضنفری معتقد هست: هر آنچه در مورد زیبا شدن فرزندان می‌شنویم جز تجارت سودجویانه نیست چرا که نکته علمی در خصوص انجام اقداماتی برای زیبا شدن فرزند وجود ندارد.
 البته رعایت نکات و سفارشاتی که در باره زیبا تر شدن توصیه می شود برای سلامتی فرزند مورد تاکید هست و باید توجه داشت که زیبایی از جمله شاخص‌های سلامتی هست.
اخلاق را زیر پا نگذاریدبرخی‌ها معتقدند علاوه بر تغذیه، ژنتیک هم در زیبایی کودک تاثیر می‌گذارد و به نظر برسد حتی بتوان با اقدامات و دست‌کاری‌های ژنتیکی فرزندی زیبا داشت. 
علی رشیدی نژاد رئیس انجمن ژنتیک پزشکی ایران با اشاره به غیر اخلاقی بودن این موضوع عنوان کرد: هر چند که هنوز هم انجام اقداماتی روی ژنتیک فرد برای زیبا شدن، اثبات شده نیست، اما به هر حال به دنبال این مسائل رفتن نه انسانی هست و نه اخلاقی، زیرا برخی افراد هستند که به دلیل رنگی نبودن چشم یا روشن نبودن رنگ پوست نوزاد، اجازه به دنیا آمدن را به او نمی‌دهند.به جای زیبایی حواستان به بیماری‌های ژنتیک باشد
مسعود گرشاسبی دبیر انجمن ژنتیک پزشکی ایران با تاکید بر غیر اخلاقی بودن این کار گفت: توصیه می‌کنم والدین به سمت صحبت‌های غیر اصولی در این باره نروند و گول افرادی که صرفا برای کسب درآمد وارد این حوزه شدند را نخورند، زیرا اگر کسی با قطعیت بگوید می‌توانی کاری انجام دهی که فرزندت زیبا شود این حرف پایه علمی ندارد و با مهم دانستن سلامتی کودک به جای فکر کردن به رنگ چشم و پوست کودک بهتر هست به مشکلات دیگر جامعه از جمله تشخیص بیماری‌های ژنتیکی قبل از تولد پرداخته شود.
ارزشمندترین سرمایه هر خانه و خانواده فرزندانی هستند که در آن به دنیا آمده و رشد پیدا می‌کنند به همین خاطر در هر مرحله از زندگی، والدین در خصوص فرزندان خود دغدغه‌هایی را دنبال می‌کنند البته این دغدغه‌ها در هر خانواده متفاوت هست اما زیبایی جز آن دسته از اهداف هست که تقریبا همه خانواده‌ها در پی آن هستند و برای داشتن فرزند زیبا به هر توصیه و پیشنهادی تن می‌دهند از نظر علمی فرزند زیبا داشتن در گرو فرزند سالم هست.
منبع:نیک صالحی

نوشته نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا! اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست نکاتی برای داشتن فرزندی زیبا! ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا