مادربزرگی که با تیغ نوه‌اش را به دنیا آورد (+عکس)

مادربزرگی که با تیغ نوه‌اش را به دنیا آورد (+عکس)

فرادید – پزشکان سوری یک عمل سزارین فوری بر روی زن باردار انجام دادند. بچه داخل شکم آن زن در جریان حملات هوایی در شهرستان حلب آسیب دیده بود. اما یک معجزه رخ داد.

ویدیوی عمل جراحی آن زن منتشر شد. در این ویدیو کودک از رحم مادر خارج شده و سپس پزشکان ترکش را از پیشانی نوزاد خارج می‌کنند. پزشکان تمام تلاش خود را کردند تا آن کودک را دوباره احیا کنند.

آن‌ها در ابتدا بدن بی‌جان نوزاد را تکان دادند و مجرای تنفسی او را باز کردند. نوزاد دختر سرانجام توانست نفس بکشد. کارکنان بیمارستان پس از اولین نفس کودک سر از پا نمی‌شناختند. این نوزاد پس از اینکه ترکش را از سرش خارج کردند، با صدای بلند زیر گریه زد و زخمی به اندازه یک انگشت روی سرش باقی ماند. گفته می‌شود که حال نوزاد و مادر رضایت بخش هست. اِستر تری اهلی نیجریه هست. او دستان پسرش «خلیفه نایکا» را در کاتانیای ایتالیا می‌فشرد. استر تریِ ۲۴ ساله همراه با ۱۰۰ مهاجر دیگر در حال عبور از آب‌های مدیترانه بودند که ناگهان وضعیت بارداری او مشکل ساز شد.

این گروه با یک قایق کوچک در حال عبور بودند و همهمه بین افراد بالا گرفته بود. گارد ساحلی ایتالیا از موضوع باخبر شد و آن زن را به شکلی رویایی نجات دادند.

گارد ساحلی یک پزشک متخصص زایمان را همراه خود آورده بود و آن زن بر روی قایق زایمان کرد. گفتنی هست قایق مهاجران نیجریه‌ای به سمت جنوبی‌ترین جزیره ایتالیا «لامپِدوسا» در حرکت بود. این زن یکی از ۳۰۰ هزار مهاجر و پناهنده‌ای هست که در سال جاری میلادی از مدیترانه به اروپا رسیدند.

مادربزرگی که با تیغ نوه‌اش را به دنیا آورد (+عکس)

زمین‌لرزه‌ی ۸٫۱ ریشتریِ مکزیکوسیتی در ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۵ تلفات و خسارات زیادی را در این شهرستان به بار آورد. ساکنین مکزیکوسیتی تا آن روز چنین چیزی را به چشم ندیده بودند. سی سال از آن بلای طبیعی می‌گذرد و زلزله مکزیکوسیتی هنوز در ذهن مردم زنده هست، اما ماجرای تولد یک کودک در جریان آن زمین‌لرزه با ماجراهای دیگر متفاوت هست.

زن میانسال ۲۰ دقیقه پیش از زلزله از خانه بیرون رفته بود. زمانی که زلزله رخ داد او در خیابان بود و وقتی به خانه خود رسید چیزی جز آوار ندید. ۲۴ عضو خانواده او به همراه نوه و عروس و دامادش زیر آوار مانده بودند. همه آن‌ها جان داده بودند.

آن زن وقتی دید چندین نفر برای نجات آمده‌اند تصمیم گرفت که آن ساختمان مخروبه را ترک کند. او وارد ساختمان مخروبه شد. او دخترش را پیدا کرد. دخترش با دستانش از شکم و بچه‌ی داخل آن محافظت کرده بود. زمانی که آن زن میانسال فهمیده بچه هنوز تکان می‌خورد یک تیغ پیدا کرد و بچه را بیرون کشید. نوه او «خسوس فرانسیسکو فلورس» اسم دارد و جشن تولد ۳۰ سالگی خود را چند روز پیش برگزار کرد.

خسوس می‌گوید: «من به این شکل به دنیا آمدم. از مادربزرگم و خداوند تشکر می‌کنم. مادربزرگم مرا از شکم مادر بی‌جانم بیرون آورد.»

مادربزرگی که با تیغ نوه‌اش را به دنیا آورد (+عکس)

منبع : عصر ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] فیلمبرداری ماه بر فراز زیراب به نیمه رسید بهرام دهقانی تدوینگر اولاند ۶ جنگنده …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سلامت روان و این رفتارها تصویر شورلت مدل ۴۱سال پیش

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا