عمل وازکتومی بدون هزینه

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

عمل وازکتومی بدون هزینه

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه عمل وازکتومی بدون هزینه را ببینید.

index.jpg457457

کسانی که عمل وازکتومی را انجام داده اند و اکنون پشیمان هستند می توانند بدون پرداخت هیچ نوع  هزینه ای اقدام به بازگشت این عمل کنند و قدرت باروری شان را بازیابند به دستور وزیر بهداشت این عمل به صورت رایگان قابل انجام می باشد!

رئیس اداره باروری سالم وزارت بهداشت از بازگشت عمل وازکتومی به صورت رایگان در سراسر کشور خبر داد.
محمد اسلامی درباره عمل بازگشت وازکتومی برای کسانی که پیش از این عقیم شده‌اند، اظهار کرد: این عمل درحال‌حاضر در سراسر کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی افزود: بیمه خدمات درمانی پیش از این استثناهایی گذاشته بود که وزارت بهداشت مکاتباتی با این بیمه انجام داد و آنها اعلام کردند در راستای برنامه‌های سیاست جمعیتی، این مسئله را عمومی می‌کنند.
رئیس اداره باروری سالم وزارت بهداشت با بیان اینکه وزیر بهداشت نیز اعلام کرده‌اند از محل منابع طرح تحول سلامت، فرانشیز عمل بازگشت وازکتومی برای کسانی که پیش از این عقیم شده‌اند، رایگان انجام شود، افزود: درحال‌حاضر امکان دسترسی به این مسئله به ‌صورت رایگان در تمام بیمارستان‌های دولتی فراهم می باشد و افراد می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند.
اسلامی با بیان اینکه این مسئله از سال پیش در کشور اجرائی شده می باشد، گفت: درحال‌حاضر عددی مبنی بر اینکه تاکنون چند نفر برای عمل بازگشت وازکتومی در کشور اقدام کرده‌اند، نداریم.
وی در ادامه تصریح کرد: هیچ بخش‌نامه‌ای برای انجام وازکتومی در کشور نداریم و برای بستن لوله‌های بانوان (توبکتومی) نیز این عمل به صورت انتخابی انجام نمی‌شود و اگر کسی درخواست کند، باید شرایط لازم در آن وجود داشته باشد.

فارس،

عمل وازکتومی بدون هزینه

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره عمل وازکتومی بدون هزینه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تروریست های تکفیری اموزش دیده حکام ال سعود هستند تامین ارز برای بازسازی ناوگان …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] هیدروکسی کلروکین؛ از نحوه مصرف تا عوارض عکس قدیمی از اهرام ثلاثه مصر

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا