صعود یعقوبی به مرحله نیمه نهایی/ نصرآزادانی حذف شد

صعود یعقوبی به مرحله نیمه نهایی/ نصرآزادانی حذف شد

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:مهر: تكواندو جايزه بزرگ تركيه؛
صعود یعقوبی به مرحله نیمه نهایی/ نصرآزادانی حذف شد

تکواندو

شناسهٔ خبر: ۲۹۲۰۲۸۰ – یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۶:۳۸
ورزش > ورزش های رزمی

تکواندو ایران در روز پایانی رقابتهای جایزه بزرگ ترکیه دو نماینده داشت که یعقوبی با شکست رقبا به نیمه نهایی رسید و علیرضا نصرآزادانی هم پس از دو پیروزی از دور مسابقات کنار رفت. به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که روز جمعه با حضور ۲۳۴ تکواندوکار از ۵۰ کشور روز جمعه در سالن “یارشاردوغو” منظقه سامسون ترکیه آغاز شده بود عصر امروز با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد. در روز پایانی این مسابقات علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم به نمایندگی از کشورمان به دیدار رقبای خود رفتند. 

ابوالفضل یعقوبی دور نخست ۸ بر۲  “ماکسیم پوتوین” از کانادا را شکست داد و سپس برابر  “مارتین استامپر”  انگلیسی ۶ بر ۴ صاحب پیروزی شد. وی در یک چهارم نیمه نهایی به مصاف “ایخان” از آذربایجان در پایان راند سوم به تساوی ۲ بر ۲ دست يافت که در امتیاز طلایی به پیروزی دست يافت و به نیمه نهایی صعود کرد. در همین وزن  علیرضا نصرآزادانی کار خود را برتری ۴ بر۲ مقابل “ماریو سبلوا” از پرتغال آغاز کرد و در ادامه هم ۱۱ بر۳  “ابل مندوزا” از مکزیک را پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر الکسی دنیسنکو” از روسیه ۱۳بر یک نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.  حریف روسی نصر مدال برنز المپیک لندن، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ و ۳ مدال طلای گرندپریکس را در کارنامه داشت.تیم ملی کشورمان تاکنون در این مسابقات توسط مهدی خدابخش یک نشان طلا ، سجاد مردانی یک نشان نقره و مسعود حجی زواره یک نشان برنز دست پیدا کرده می باشد. شکرانه ایزدی ، اکرم خدابنده ،علیرضا نصرآزادانی ، امید عمیدی و آرمین هادی پور هم از جمع ۹ ورزشکار اعزامی کشورمان از دور رقابتها کنار رفته اند.این مسابقات دومین مرحله از رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک در سال ۲۰۱۵ می باشد. 

صعود یعقوبی به مرحله نیمه نهایی/ نصرآزادانی حذف شد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] افشاگری بی‌سابقه درباره تیم کشتی فرنگی جزئیات تلفات در حادثه مکه/ پاکستان بیشترین قربانی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دانلود Hover Browser نرم افزار موبایل مرورگر پرسرعت چه کسی جرثقیل مسجدالحرام را واژگون کرد؟

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا