شگرد سازندگان برای بزرگ‌تر جلوه دادن آپارتمان‌های کوچک/ فرمول افزایش دید در «کوچک متراژ»‌ها

شگرد سازندگان برای بزرگ‌تر جلوه دادن آپارتمان‌های کوچک/ فرمول افزایش دید در «کوچک متراژ»‌ها

نقشه خوب یکی از شاخص‌های اصلی برای خرید آپارتمان می باشد. معمولا آپارتمان‌هایی که بیش از متراژ حقیقی‌شان جلوه می‌کنند خریداران بیشتری دارند.

پایگاه سرگرمی تحلیلی انتخاب (پورتال) :

برخی از سازندگان آپارتمان‌های کوچک متراژ به منظور بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی آپارتمان، فضای سالن و آشپزخانه را در هم تلفیق کرده‌اند. محمدمهدی مافی، دبیر انجمن انبوه‌سازان استان تهران درباره شگردهای سازندگان آپارتمان‌های کوچک برای بزرگ‌تر جلوه دادن این نوع آپارتمان‌ها گفت: دلپذیر جلوه دادن فضاهای کوچک اتفاق بدی نیست و یک نوع هنر معماری می باشد. اینکه بتوانیم از فضاهای کوچک به شکلی استفاده کنیم که ساکنان آن احساس بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: وقتی متراژ آپارتمانی کوچک می باشد نباید با سنگ‌چین کردن و جداسازی قسمت‌های مختلف آن به کوچک‌تر جلوه دادن آن کمک کرده و یک دید بصری نامناسب ایجاد کنیم.

مافی توضیح داد: برخی طراحی‌های داخلی آپارتمان‌ها این امکان را به صاحبان ملک می‌دهد که کاربری چند‌گانه‌ای برای مکان‌های مختلف آپارتمانشان تعریف کنند؛ به طور مثال فضای آشپزخانه هنگامی که دیگر از آن استفاده نمی‌شود به بخش سالن اضافه می‌شود و از دید بصری هم محو می‌شود.

در برخی از کشورها مانند ژاپن حتی از درهای ریلی استفاده می‌شود که نیاز به فضای خالی در پشت درها وجود نداشته باشد. این نوع طراحی‌ها در کشورهایی که کمبود زمین وجود دارد و آپارتمان‌ها کوچک هستند، بسیار می باشد.

دنیای اقتصاد

شگرد سازندگان برای بزرگ‌تر جلوه دادن آپارتمان‌های کوچک/ فرمول افزایش دید در «کوچک متراژ»‌ها

منبع : انتخاب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] حضور ۶ تیم در محل برگزاری مسابقات نمایندگان فدراسیون جهانی از سالن اصلی بازدید …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مراقبت از مو در پاییز دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در سمنان

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا