تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی

تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی

گذرنامه کانادا که چهارمین گذرنامه قدرتمند جهان می باشد و با در اختیار داشتن آن می‌توان به ۱۵۴ کشور دنیا بدون دریافت ویزا سفر کرد به‌تازگی با تغییرات بسیاری مواجه شده می باشد.

کجارو : گذرنامه کانادا که چهارمین گذرنامه قدرتمند جهان می باشد و با در اختیار داشتن آن می‌توان به ۱۵۴ کشور دنیا بدون دریافت ویزا سفر کرد به‌تازگی با تغییرات بسیاری مواجه شده می باشد. مدت اعتبار این گذرنامه از ۵ سال به ۱۰ سال افزایش یافت و به‌جای استفاده از تصویر چاپی، نسخه الکترونیک تصویر شخص در تراشه الکترونیکی این گذرنامه قرار می‌گیرد. اما نکته جالب‌توجه در گذرنامه جدید، چاپ تصاویری تاریخی از کانادا روی صفحه‌های این گذرنامه می باشد. این تصاویر در ابتدا ساده به نظر می‌رسند، اما اگر آن‌ها را زیر لامپ سیاه ( اشعه فرابنفش) قرار دهید، با تصاویری شگفت‌انگیز مواجه می‌شوید. با همراه باشید تا برخی از این تصاویر زیبا را با هم ببینیم.

تصویر صفحات گذرنامه کانادایی  نسخه قدیمی به‌صورت زیر می باشد:

اما اگر همین صفحه را زیر نور لامپ سیاه قرار دهیم، با تصویر زیر مواجه می‌شویم:

در نسخه جدید گذرنامه کانادا، تصاویری از امکان دیدنی و تاریخی کانادا چاپ‌شده می باشد که هریک زیر نور فرابنفش جلوه ویژه‌ای به خود می‌گیرند:

تصویری از ساموئل دو چاپلین، کاشف سرزمینی که امروزه ایالت کبک اسم‌گرفته می باشد:

منبع:buzzfeed

تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی

منبع : فردا نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استعفای رییس مخالفان به اصطلاح میانه رو در سوریه نقش زمان و محیط در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان هفتاد درصد با حضور رییس جمهور اغاز شد آخرین اخبار از حادثه "رمی‌جمرات"

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا