بانک كشاورزی بازوی دولت در اجرای سياست های بخش كشاورزی هست

بانک كشاورزی بازوی دولت در اجرای سياست های بخش كشاورزی هست

دكتر شهيد زاده در همايش روساي شعب بانك كشاورزي استان اردبيل:

همايش روساي شعب بانك كشاورزي استان اردبيل ، بعد از ظهر روز چهار شنبه ۲۵ شهريور ماه سال جاري با حضور دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل اين بانك برگزار شد.

آفتاب :

در اين همايش دكتر مرتضي شهيد زاده با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالانه بانک گفت: تمام تلاش هاي شما عزيزان را در مجمع سالانه بانك به دولت محترم ارائه داديم كه مورد تائيد قرار گرفت كه يكي از دستاورهاي ارزشمند آن تصويب افزايش سرمايه بانك كشاورزي بود.

رییس هیات مدیره بانك كشاورزي ، نقش بيمه کشاورزی را در پشتيباني از توليد مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت : بيمه کشاورزی به تنهايي بيش از يك و نيم ميليون پرونده اعتباري را شامل می شود و هم اكنون در تلاشيم با پوشش ريسك كه يكي از فاكتورهاي مهم در بخش كشاورزي هست توليد كنندگان را به فعاليت بيشتر تشويق كنيم.

مدير عامل بانك كشاورزي با اشاره به اضافه برداشت ها از بانک مرکزی كه يكي از چالش هاي مهم بانك تلقي مي شود گفت: اگر متكي به اضافه برداشت از بانك مركزي باشيم، ضمن از دست دادن خلاقيت خود ، سياست دولت راكه تلاش در كاهش تورم هست بامشكل مواجه می کنیم و باید با دقت در جهت كاهش اضافه برداشت ها گام برداشته و ضمن پائين آوردن ريسك، منابع بانك را نيز افزايش دهيم.

به گزارش روابط عمومي مديريت بانك كشاورزي استان اردبيل، دكتر مرتضي شهيد زاده در ادامه افزود: بانك كشاورزي بازوي اقتصادي و اجرايي دولت دراجراي سياست هاي بخش كشاورزي هست كه بي شك اين موفقيت در سايه تلاش شما همكاران زحمتكش محقق خواهد شد.

وي با اشاره به پرداخت بهاي گندم با توانايي قابل تحسين كاركنان بانك كشاورزي گفت: بهاي گندم در هيچ دوره اي از دوران خريد گندم در اين مرحله به اين شكل پرداخت نشده بود كه با همت كليه همكاران ، حدوداً ۹۵ درصد از مطالبات گندمكاران زحمتكش پرداخت شده هست و اميدواريم تا پايان شهريور ماه سال جاري، باقي مطالبات اين عزيزان نيز پرداخت شود.

گفتنی هست؛ دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك كشاورزي در حاشيه اين سفر از برخي طرح هاي مهم بخش كشاورزي استان اردبيل بازديد کرد.

بانک كشاورزی بازوی دولت در اجرای سياست های بخش كشاورزی هست

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ظرفیت تشکل های دانشجویی در فصل انتخابات پر رنگ تر شود نخستین گردهمایی حامیان …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] عکس مجازات مرگبار داعش برای پیرمردهای سوریه اخرین جزییات شکایت احمدی نژادازجهانگیری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا