یخبندان در ۲۶ مرکز استان؛ هوای شهرهای بزرگ آلوده‌تر می‌شود

مطالب جدید



پورتال یک: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجدداً از روز چهارشنبه ۱۷ دی به بعد با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم.

به گزارش پورتال یک به نقل از فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی، بارش باران وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف داریم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۱۶ دی بارش پراکنده و خفیف در مناطقی که ذکر شد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا ظهر فردا دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: در سه روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیائیان افزود: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایر مناطق کشور تا تا پایان هفته جوی آرام خواهیم داشت، گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجدداً از روز چهارشنبه ۱۷ دی به بعد با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم.

* آسمانی صاف همراه با غبار محلی تا جمعه در پایتخت

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز سه شنبه ۱۶ دی صاف گاهی با وزش باد در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا روز جمعه آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۹ درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

* یخ‌بندان و دمای زیر صفر در ۲۶ مرکز استان

ضیائیان گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و تبریز و بیرجند با کمینه دمای ۱۰ درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده در ۲۶ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

* بارش سال جاری ۹.۱ درصد کمتر از سال سال گذشته است

وی درباره بارش ها در سال زراعی جاری نیز توضیح داد: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر ۹۹) تا ۹ دی امسال میزان ۷۱.۱ میلی‌متر ثبت شد میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی ۷۸.۳ میلیمتر بود بنابراین بارش سال جاری ۹.۱ درصد کمتر از سال سال گذشته است.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا