کلینیک دندانپزشکی کودکان در غرب تهران

مطالب جدید


پورتال یک: یکی از دغدغه های اغلب والدین درمان دندان های آسیب دیده کودکان است؛ زیرا کودکان همیشه قادر به تحمل و همکاری در خلال انجام معاینات دندانپزشکی نیستند. به همین دلیل برای والدین پیدا کردن یک کلینیک دندانپزشکی کودکان خوب بسیار حائز اهمیت است.

از طرف دیگر هرگونه تاخیر در مراجعه به دندانپزشک برای درمان دندان های کودکان می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر نسیم بروفه در حال حاضر یکی از کلینیک های معتبر در غرب تهران است. این کلینیک دارای کادری تشکیل شده از دندانپزشکان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف است که آماده ارائه خدمات به بیماران خود هستند.

کلینیک دندانپزشکی کودکان در غرب تهران

اهمیت معالجه زودهنگام دندان های کودکان

دندان های شیری به دندان هایی گفته می شود که از ماه ششم شروع به رشد می کنند و تا ۳ سالگی ادامه دارند. این دندان ها در رشد و تغذیه کودک نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. به همین دلیل نگهداری و مراقبت از آنها بسیار مهم است.

دندان های شیری در سن ۶ سالگی شروع به لق شدن می کنند و پس از آن دندان های دائمی شروع به رویش می کنند. از دوره ۶ ماهگی تا ۶ سالگی هم دندان های شیری و هم دندان های دائمی در دهان کودکان قرار دارد. عدم مراقبت از دندان های شیری کودک می تواند باعث بروز مشکلات فکی و دندانی در او شود.

اولین مراجعه کودک به کلینیک دندانپزشکی کودکان

اولین مراجعه کودک به کلینیک دندانپزشکی کودکان باید همزمان با رویش اولین دندان ها باشد. از سن ۶ ماهگی تا ۱ سال والدین باید برای دریافت راهنمایی های لازم جهت نگهداری و جلوگیری از پوسیدگی دندان کودک خود به دندان‌پزشک متخصص کودکان مراجعه کنند. برای بررسی کلی وضعیت سلامت دندان های کودک به طور مرتب باید هر ۶ ماه یکبار به دندانپزشکی مراجعه شود. در غیر این صورت ممکن است که دندان کودک دچار آسیب های جدی شود.

کلینیک دندانپزشکی کودکان غرب تهران

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر نسیم بروفه

مهم ترین هدف کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر نسیم بروفه ارائه خدمات حرفه ای به کودکان است. برخی از مهم ترین ویژگی های این کلینیک عبارتند از:

  1. داشتن رفتار صمیمانه دندانپزشک با کودکان
  2. استفاده از تجهیزات مخصوص دندانپزشکی برای معالجه کودکان
  3. مهارت و تجربه کافی دندانپزشک کودکان
  4. در دسترس بودن دندانپزشک کودکان

خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی کودکان در غرب تهران

خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه عبارتند از:

  • جرم گیری دندان: جرم گیری دندان کودکان به روش های مختلفی انجام می شود که انتخاب هر یک از روش های درمانی بسته به میزان جرم های دندانی، قسمت ایجاد و بروز رسوبات دندانی و رنگدانه ها می تواند متفاوت باشد. انتخاب روش جرم گیری با صلاحدید پزشک است.
  • ترمیم دندان: ترمیم دندان، یکی از روش هایی است که به منظور ترمیم دندان های خراب و یا جلوگیری از بیماری های دهانی و لثه برای کودکان انجام می شود. عصب کشی دندان ها، پر کردن سوراخ دندان های پوسیده با مواد سفید و نقره ای، قرار دادن روکش های استیل و ضد زنگ بر روی دندان و … از روش های انجام ترمیم دندان است.
  • فلوراید تراپی: فلورايد یک ماده ضروری برای استحکام دندان است. فلوراید تراپی نه تنها پوسيدگي هاي اوليه را متوقف مي كند، بلکه دندانها را به پوسيدگي هاي بعدي هم مقاوم تر مي كند. فلوراید اصلی ترین فاکتور جلوگيري از پوسيدگي در دندان های دایمی و دندان هاي شيري به ویژه در اوايل رويش آنهاست.
  • فیشور سیلانت: فیشورسیلانت موادي تقريبا همرنگ دندان است که با مسدود كردن شيارها مانع شروع پوسيدگي از اين ناحيه مي شوند. اين كار در واقع يك درمان پيشگيرانه است. فیشورسیلنت تراپی یک روش بدون درد است و نیاز به تزریق ماده بی حسی نیست.
  • پالپ درمانی: پالپ قسمت مرکزی هر دندان است که از اعصاب، بافت و تعداد زیادی رگ های خونی تشکیل شده است که با یکدیگر کار می کنند تا مواد غذایی ضروری و اکسیژن به دندان برسانند. در صورتی که پوسیدگی دندان بچه ها به پالپ دندانشان می رسد، یکی از گزینه های درمانی که دندانپزشک می تواند اتخاذ کند، خارج کردن بخش تاج پالپ دندان جهت حذف بافت های عفونی و آلوده و ملتهب دندان است.
  • ترمیم همرنگ دندان: از آن جایی که زیبایی دندان های قدامی اهمیت ویژه ای دارد، از ترمیم همرنگ در دندان های جلویی که هنگام لبخند زدن مشخص می شود، بیشتر استفاده می شود.

کلینیک دندانپزشکی کودکان غرب تهران

والدین چه کارهایی را باید قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی کودکان انجام دهند؟

  1. والدین باید سعی کنند مناسب با درک و فهم کودکان درباره اعمالی که قرار است روی دندان آن ها انجام شود، به آن ها توضیح بدهند و از توضیحات اضافه اجتناب کنند.
  2. والدین می توانند روزهای قبل از مراجعه به دندانپزشک، با کودک خود در حین بازی، روز معاینه را شبیه سازی کنند.
  3. از کودک بخواهند که در حین انجام کارهای دندانپزشکی با آرام ماندن به پزشک کمک کنند که سریع تر کار درمان دندان به اتمام برسد؛ اما از ترساندن کودک و تنبیه او باید به شدت اجتناب شود.
  4. انیمیشن های کودکانه زیادی در ارتباط با چگونگی ملاقات کودکان با دندانپزشک در اینترنت وجود دارد. والدین می توانند همراه با کودک خود این انیمیشن ها را تماشا کنند و کودک را از لحاظ روانی برای روز معاینه آماده کنند.

چرا باید برای معالجه دندان کودکان به کلینیک پزشکی دکتر نسیم بروفه مراجعه کرد؟

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر بروفه جهت جلب رضایت مشتریان خو مبتنی بر اهداف زیر فعالیت می‌کند.
  2. فراهم کردن یک محیط آرام زیبا و دلنشین برای کودکان که احساس امنیت داشته باشند.
  3. خدمات درمانی نوین، پیشرفته و کارآمد توسط کادر مجرب و متخصص ارائه می شود.
  4. کلینیک دندانپزشکی کودکان به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های استریلیزاسیون مجهز است.
  5. از مواد مصرفی با کیفیت بالا برای معالجه دندان کودکان استفاده می شود.
  6. مشاوران دندانپزشکی در راستای ارتقای سلامتی دندان کودکان در کلینیک مشغول به کار هستند و در صورت نیاز با کودکان جهت رعایت بهداشت دهان و دندان صحبت می کنند.

کلینیک دندانپزشکی کودکان غرب تهران

هزینه معالجه دندان کودکان

هزینه معالجه دندان کودکان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تعداد دندانی که نیاز به درمان دارند، نوع درمان و نوع مواد مصرفی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت معالجه دندان کودکان است. شما می توانید برای درمان دندان های کودک خود با مراجعه به آدرس کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر نسیم بروفه و یا تماس با این کلینیک، از خدمات تخصصی با قیمت مناسب بهره مند شوید؛ زیرا در این کلینیک خدمات دندانپزشکی با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای روز و با تعرفه های مناسب در این مرکز ارائه می شود.

آدرس کلینیک:

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی – خیابان ناطق نوری – بیمارستان سلامت فردا

کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر

پنج‌شنبه‌ها ۱۰ تا ۱۵ بعدازظهر

شماره تماس:

۰۹۰۳۴۳۲۲۰۲۲

۰۲۱۴۹۲۲۹۱۹۰

آدرس سایت کلینیک: www.drboroofehdentalclinic.com

آدرس پیج شبکه اینستاگرام دکتر بروفه : https://www.instagram.com/drboroofehdentalclinic

خانه پزشکان



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا