کامتان شیرین و ایام به کامتان با شیرینی‌های ناتلی

مطالب جدید

کامتان شیرین و ایام به کامتان با شیرینی‌های ناتلی

کامتان شیرین

یکی از مهمترین رویدادهای ملی کشور ما ایران، جشن عید نوروز است. آغاز سال نو، تازه شدن فصل، آمدن بهار و شروعی دوباره. تمام این اتفاقات خوب موجب شده است از دیرباز رسم عید نوروز برای ما ایرانی‌ها رسمی بسیار مهم، دوست داشتنی و عزیز قلمداد شود. رسم سفره هفت سین، خرید ماهی گلی و کاشتن سبزه، عیدی گرفتن و عیدی دادن و دو هفته تعطیل بودن اتفاقاتی هستند که آغاز سال نو را برای همه ما به رنگ خوش‌رنگ بسیار خوبی درمی‌آورد.

کامتان شیرین

عید نوروز که از راه می‌رسد هر اتفاق دیگری را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. آدم‌ها بیشتر از قبل دوست دارند وقتشان را با عزیزانشان بگذرانند و به طور کل در یک فضای شاد و به دور از غمی باشند. بنابراین عجیب نیست که مصرف شیرینی و تنقلات یکی از پایه‌های اصلی این روزها را تشکیل دهند. عید نوروز نیز مانند بسیاری از مناسبت‌های دیگر شیرینی‌های مخصوص به خود را دارد. شیرینی‌های کوچک و سبک، کم‌کالری و خشک. می‌توان ریشه انتخاب این نوع شیرینی‌ها را برای عید نوروز در این نکته دانست که با بالا رفتن مصرف شیرینی در این دو هفته، ممکن است سلامتی افراد به خطر بیفتد. به خصوص که افراد در این دو هفته تحرک کمتری نیز دارند. موردی که پزشکان و متخصصان بارها و بارها به آن تاکید می‌کنند و به همه توصیه می‌کنند برای این دو هفته برنامه غذایی مناسب و سالمی را برای خود در نظر بگیرند.

همان‌طور که گفتیم شیرینی‌های مخصوص عید نوروز، در دسته و گروه شیرینی‌های خشک قرار می‌گیرند، عموما سایز کوچکی دارند و کم‌کالری نیز هستند. بر اساس همین مورد، قنادی‌ها از یک ماه مانده به عید شروع می‌کنند به عرضه کردن شیرینی‌های مخصوص خود. شیرینی‌هایی که عموما به صورت بسته‌بندی شده و در وزن‌های یک کیلویی آماده شده‌اند.

n2

قنادی ناتلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قنادی قدیمی، معتبر و سرشناس تهران نیز از اول اسفند شروع به عرضه شیرینی‌های مخصوص عید نوروز خود کرده است. این شیرینی‌ها در ۲۷ مدل مختلف عرضه می‌شوند. اسکار، آلمانی بشقابی، بیسکوییت چرخی، پادرازی، پالیز مخلوط، پرنس، پروانه ۴ مدل، جعبه چهارگوش، خانگی کلاسیک، دادلی، ریونا، شکلات خالص حلقه، شکلات فندق و کشمش، شکلات گردویی، شیرینی توپی ماکات، شیرینی خانگی مینی میکس، شیرینی سوئیسی، شیرینی سوئیسی ریز، شیرینی قیطونی، فلورانتینا، فنجانی عسلی ریز، کراک دارچین، کوکیز گردویی، میرور ساده ناتلی، میروز ستاره ناتلی، نخودچی گل و نوگات مخلوط، این ۲۷ مدل را تشکیل می‌دهند. این شیرینی‌ها در بسته‌بندی‌هایی شیک و زیبا آماده شده‌اند. طوری که به راحتی در این دو هفته قابل نگهداری باشند.

از لحاظ قیمتی نیز به راحتی و با اطمینان می‌توان گفت شیرینی‌های عید نوروز قنادی ناتلی با قیمت‌هایی مناسب و متناسب با کیفیت آن‌ها به فروش می‌رسند. شما می‌توانید این شیرینی‌ها را از قیمتی معادل ۱۴۹۰۰ تومان تا ۳۷۵۰۰ تومان خریداری کنید. تفاوت این قیمت‌ها به نوع، حجم و مدل شیرینی‌ها بستگی دارد. همچنین اگر شما از ۲۰ تا ۲۵ اسفند اقدام به خرید شیرینی در یکی از شعب ناتلی کنید، می‌توانید از تخفیف پنج درصدی این قنادی نیز بهره‌مند شوید. قنادی ناتلی امکان خرید آنلاین را نیز برای شما در نظر گرفته است. فقط کافی است به سایت ناتلی سر بزنید و بعد از انتخاب شیرینی‌های موردنظرتان، اقدام به ثبت آنلاین سفارش خود کنید. در غیر این صورت می‌توانید به یکی از چهار شعبه ناتلی در سطح شهرستان مراجعه کنید. این چهار شعبه در خیابان‌های سهروردی شمالی (شعبه مرکزی)، پاسداران، نیاوران و تهران‌پارس واقع شده‌اند. فقط پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. معمولا روزهای پایانی سال روزهایی شلوغ و پرازدحام هستند که موجب می‌شوند روند خرید با مشکل و صرف زمان زیاد روبه‌رو شود.

n3

قنادی ناتلی امید دارد تک تک شما سال خوب و خوشی را آغاز کنید. از تمام تعطیلات دو هفته‌ای نوروز استفاده کرده و لذت ببرید، در سلامت کامل باشید و از طعم خوب و خوشمزه شیرینی‌های ناتلی نیز رضایت داشته باشید. در سالی که گذشت قنادی ناتلی سعی بر این داشت که در میان خاطرات شیرین شما جایی داشته باشد و همراهی همیشگی و مطمئن برای لحظه لحظه زندگی شما باشد. آرزوی ناتلی تحقق دوباره این آرزو در سال‌های آینده نیز هست. همیشه کامتان شیرین باد و ایام نیز به کامتان.

The post کامتان شیرین و ایام به کامتان با شیرینی‌های ناتلی appeared first on آلامتو.

کامتان شیرین و ایام به کامتان با شیرینی‌های ناتلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا