کاشت و اکستنشن مژه، هزینه مراقبت پس از آن

سلامت

کاشت و اکستنشن مژه، هزینه مراقبت پس از آن

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت و اکستنشن مژه، هزینه مراقبت پس از آن را ببینید.

یکی از تاثیرگذارترین مسئله در زیبایی چهره، داشتن مژه‌های بلند و پرپشت است. امروزه متخصصان حوزه آرایشی با استفاده از روش‌های جدید مانند اکستنشن و لیفت مژه، مژه‌های زیبایی را برای افراد مهیا می‌سازند. اکستنشن مژه به دلیل نصب و استفاده مو و چسب احتیاج به مراقبت دارد که در ادامه این مقاله به شما نحوه کاشت و اکستنشن مژه و مراقبت‌های پس از آن را شرح خواهیم داد.
کاشت و اکستنشن مژه از جدیدترین متدها برای بلندتر کردن مژه‌های شما و در نتیجه افزایش زیبایی چشم‌های شما به شمار می‌روند. با استفاده از این روش‌ها حالت چشم‌های شما هم تغییر می‌کند. خوب است بدانید با وجود این‌که هر دو روش باعث بلندی و پرپشتی مژه‌های شما می‌‌شوند اما با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. 

در بخشی از این مقاله می‌خوانید:

  • کاشت و اکستنشن مژه و انواع آن
  • هزینه کاشت و اکستنشن مژه
  • مراقبت‌های پس از اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه هزینه + مراقبت پس از آن

کاشت و اکستنشن مژه و انواع آن

در روش اکستنشن مژه، با استفاده از یک چسب تار‌های نازک مژه را به مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شود. این روش باید توسط متخصص آرایشی صورت گیرد. مواد این اکستنشن از موی انسان یا ابریشم بوده که مانند روش‌های قدیم چسباندن مژه ایجاد حساسیت و سوزش چشم نخواهد کرد.
این عمل باید به گونه‌ای باشد که هنگام برس کشیدن انعطاف و طبیعی و مرتب بودن مژه‌ها احساس شود. عمرمفید اکستنشن مژه ۲ الی ۴ هفته بوده که احتیاج به مراقبت زیادی دارد.

کاشت و اکستنشن مژه هزینه + مراقبت پس از آن

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که بنابردرخواست مشتری برای آن‌ها انجام می‌شود. با توجه به طبیعی بودن و نوع مژه به کار رفته، درخواست کنندگان می‌توانند از روش‌های زیر انتخاب کنند.

هزینه کاشت و اکستنشن مژه

با توجه به نوع درخواست و محل مورد نظر خود برای انجام اکستنشن مژه، این روش قیمت گذاری می‌شود. به طور کلی میتوان گفت با توجه به متریال استفاده شده (چسب مرغوب که سلامت چشم را به خطر نیاندازد و تار‌های مژه)، اکستنشن از ۱۸۰ تومان به بالا قیمت گذاری می‌شود.

علاوه بر آن اکستنشن مژه عملی بسیار ظریف و دقیق بوده که مدت زمان زیادی را از متخصصین حوزه آرایشی می‌گیرد؛ بنابراین انتخاب یک اکستنشن‌کار حرفه‌ای و باتجربه برای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است و همین باعث افزایش قیمت در اکستنشن مژه خواهد شد.
با توجه به ماندگاری بالا، حساسیت و ظرافت این عمل، توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه اکستنشن، نمونه کار و تجربیات کسانی که در آن محل و توسط آن فرد انجام شده است را، تحقیق و پرس و جو کنید.

کاشت و اکستنشن مژه هزینه + مراقبت پس از آن

مراقبت‌های پس از اکستنشن مژه

بسیاری از کسانی که اقدام به اکستنشن مژه کرده‌اند از ریزش مژه‌های طبیعی خود پس از این فرایند شاکی هستتند. این درصورتی است که پس از این عمل با استفاده از چند اقدام ساده می‌توان از ریزش و کچلی مژه‌ها جلوگیری کرد. در ادامه به چند عامل مهم برای مراقبت پس از اکستنشن مژه خواهیم پرداخت.

۱. از خیس شدن مژه‌های اکستنشن خودداری کنید

عمل اکستنشن با استفاده از چسب انجام می‌گیرد و خیس شدن مژه در ۴۸ ساعت اول باعث می‌شود تا چسب مژه اثر چسبندگی خود را از دست داده و مژه‌ها ریخته شود.

کاشت و اکستنشن مژه هزینه + مراقبت پس از آن

۲. چشم و مژه خود را مالش ندهید

اکستنشن مژه عملی بسیار ظریف بوده که کوچک‌ترین ضربه به آن باعث می‌شود تا مژه‌ها ریخته شود بنابراین از خارش یا مالیدن چشم‌ها به شدت پرهیز کنید.

۳. با پاک کننده مخصوص مژه‌های خود را بشورید

بهتر است با استفاده از پاک کننده مژه که در داروخانه‌ها وجود دارد، تهیه کنید و مژه‌های خود را هر ۲ الی ۳ روز یکبار بشویید.

۴. هر روز صبح مژه‌های خود را برس بکشید

با استفاده از برس مخصوص و برای جلوگیری از ایجاد گره و درهم ریختگی بهتر است هر صبح مژه‌های خود را با استفاده از برس مخصوص، شانه کرده و تار‌ها را جدا کنید.

کاشت و اکستنشن مژه هزینه + مراقبت پس از آن

۵. از ریمل استفاده نکنید

با ریمل زدن مژه‌های اکستنشن شده مواد در بین مژه‌ها گیر کرده و برای پاکسازی و خارج کردن آن‌ها فرایند بسیار پیچیده‌ای را باید طی کنید و همچنین منجر به خطر افتادن سلامت چشم شما خواهد شد.

۶. از محصولات روغنی در اطراف چشم و پلک استفاده نکنید

محصولات روغنی باعث می‌شود تا چسب مژه قوام خود را از دست داده و مژه‌های طبیعی و مصنوعی ریخته شود.

۷. روی صورت نخوابید

اصطحکاک و برخورد صورت با بالشت باعث می‌شود تا مژه‌ها ضربه ببینند و در نتیجه باعث ریزش خواهد شد.

۸. به سلامت چشم و پلک خود اهمیت دهید

اغلب بر این باور هستند که هرچه پلک کمتر پاکسازی شود، ماندگاری مژه بیشتر خواهد داشت. بهتر است هر صبح با استفاده از کرم دور چشم برای جلوگیری از چین و چروک استفاده کنید.

اگر سئوالی درباره کاشت مژه دارید، می‌توانید آن را با متخصصان کلینیک پورتال یک مطرح کنید.

کاشت و اکستنشن مژه، هزینه مراقبت پس از آن

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره کاشت و اکستنشن مژه، هزینه مراقبت پس از آن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

سلامت
عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم

عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم را ببینید. اگر ریزش مو را تجربه کرده باشید با مرور کردن صفحات مجازی بلاگرهای پزشکی و سایت داروخانه های معتبر در می یابید که خرید …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا