«کاردی بی» و بارداری دوم

سلامت

«کاردی بی» و بارداری دوم

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه «کاردی بی» و بارداری دوم را ببینید.

«کاردی بی» و بارداری دوم

«کاردی بی» فرزند دوم خود را باردار است. او هنگام اجرای مراسم BET Awards Sunday در کنار همسرش و اعضای گروه، با نشان دادن شکم برآمده‌اش، بارداری خود را اعلام کرد.
«کاردی بی» در این اجرا، لباسی مشکی و پرزرق و برق پوشیده بوده که شکمش را کاملا نشان می‌داد.
او پس از اجرا هم عکسی را از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که کاملا بارداری او را تایید می‌کرد. در این عکس، شکم او در ماده‌ای شبیه گچ پوشیده شده بود.
«اُفسِت»، همسر «کاردی بی» هم در اینستاگرامش با قرار دادن یک استوری، دراین‌باره اطلاع‌رسانی کرد.
صبح بعد از اجرا، «کاردی»، در شبکه اینستاگرام خود یک عکس دل‌انگیز از دخترش را به نمایش گذاشت. در این عکس، دختر او در حال نوازش شکم کاردی بود. «کاردی» در توییتی نوشت: «فقط می‌دانم که این دو خیلی یکدیگر را دوست خواهند داشت و البته خیلی با هم بحث می‌کنند چون ۳ سال از هم فاصله دارند. درست مثل من و خواهرم هنی. اما از یک چیز مطمئنم، این‌که آن‌ها همیشه هوای یکدیگر را خواهند داشت و حامی هم خواهند بود.»

«کاردی بی» و بارداری دوم
«کاردی بی» و همسرش «اُفسِت»
این خواننده آمریکایی، عکسی را هم از خودش و همسرش منتشر کرده. در این عکس، «اُفسِت» دستش را روی شکم «کاردی» گذاشته.
او در اینستاگرامش نوشته: «ما به یکدیگر گوش می‌دادیم، ارتباط برقرار می‌کردیم، دعا می‌کردیم و سپس خداوند، خانواده ما را با یک نعمت کوچک دیگر برکت داد. ما برای این اتفاق آماده و بسیار خوشحالیم.» 
در سال ۲۰۱۸ میلادی، «کاردی بی» هنگام اجرای Saturday Night Live اعلام کرد که فرزند اول خود را باردار است. دختر او به زودی در ماه جولای ۳ ساله می‌شود.
«کاردی بی» هفته پیش هم با پستی اینستاگرامی، روز پدر را به همسرش تبریک گفت: «بابا کوسه! روز پدر مبارک! تو یک پدر شگفت‌انگیز هستی و واقعا برای بچه‌های خود زحمت می‌کشی. امیدوارم از روز پدر لذت ببری.»

«کاردی بی» و بارداری دوم
بیوگرافی «کاردی بی»
اسم کوچک اصلی او «بِلکالیس مارلِنیس آلمانذار» است، اما اسم کوچک هنری «کاردی بی» را برای خود برگزیده. «کاردی بی»، رپر، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی است که هفت بار در «گرمی»، نامزده شده و دو بار هم رکورد جهانی «گینس» را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: دختر مگان مارکل و شاهزاده هری به دنیا آمد
بیشتر بخوانید: مادر نیجریایی برای فرزندش، دفتر ثبت خاطرات طراحی کرد
بیشتر بخوانید: دختر «نی یو» به دنیا آمد

«کاردی بی» و بارداری دوم

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره «کاردی بی» و بارداری دوم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا