چگونه یک محصول جدید را وارد بازار کنیم و آنرا بفروشیم؟

مطالب جدید

چگونه یک محصول جدید را وارد بازار کنیم و آنرا بفروشیم؟

Messaging

Messaging

یک تولید کننده خوب بودن به معنی موفقیت در زمینه فروش نیست، اگر میخواهید محصول جدیدی را وارد بازار کنید و آنرا به خوبی بفروشید باید بدانید که پیام های شما برای محصولتان در اولویت هستند.

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ شما چیزی تولید کرده‌اید که پیش‌ازاین کسی درباره آن نشنیده است. نسبت به آن شور و علاقه بسیار زیاد دارید. به‌طور غیرقابل‌باوری بر روی استخراج کوچک‌ترین جزئیات آن‌زمان گذاشته و اندیشیده‌اید. در حال حاضر می‌توانید چند ساعت متوالی درباره آن صحبت کنید – و درمجموع می‌توان گفت که یک ایده فوق‌العاده است.

اما به دلایلی، قادر به فروش آن نیستید. خوب، مشکل کجاست؟

درواقع باید گفت اینجا مسئله، موضوع نه‌چندان ساده ارتباطات مطرح است. البته شما ایده خود را به‌خوبی درک کرده و می‌شناسید؛ اما شما ساعت‌ها، ماه‌ها یا ممکن است هم‌سال‌های متوالی را بر روی شناخت کامل پروژه خود صرف کرده‌اید و هر گوشه از آن را به‌خوبی می‌شناسید. اما مراجعه‌کنندگان آینده شما این‌گونه نیستند، که همین موضوع می‌تواند منجر به شکل‌گیری تعاملات مأیوس‌کننده‌ای شود.

در برخی موارد، مسئله در توضیح کامل ایده است. یعنی ما گاهی آن‌قدر غرق در جزئیات بسیار کوچک ایده و موضوع – یا فرزند خود – می‌شویم که به‌طور کل از توضیح مشکل اصلی که ایده ما در پی حل کردن آن است، غافل می‌شویم. توضیحات خیلی پیچیده، استفاده از کلمات و واژگان تخصصی و … موجب می‌شود تا مراجعه‌کننده به شما در تصمیم خود مردد شود. نباید فراموش کنید که در این مرحله که تازه در پی شروع کردن و عملی کردن یک ایده بوده، در تلاش برای ثمر نشاندن فعالیت های بازاریابی خود هستید، بیش از آنکه این مراجعین به شما نیاز داشته باشند، شما هستید که به آن‌ها نیاز دارید.

یاد بگیرید که چگونه باید ایده خود را به زبانی که مخاطب درک کند، به وی انتقال دهید.

زمانی که ایده‌ای در سردارید و پس از تلاش بسیار آن را تبدیل به یک خدمت یا محصول برای ارائه به یک بازار می‌کنید؛ اینکه شما محصول یا خدمت مورد نظر را به‌خوبی بشناسید، اصلا اهمیت ندارد و کمکی به فروش شما نمی کند. بلکه مهم این است مخاطب زبان شما را درک کند و به واقع شما زبان مورد استفاده توسط آن گروه از مخاطبین و آن صنعت خاص را به‌خوبی بشناسید و پیام معرفی محصول خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

برای این کار باید روش های مختلف پیام‌رسانی را با محتوای مختلف تست کنید و از هر یک نتیجه‌ای دریافت کنید و بر اساس بازخوردهای حاصل‌شده روش ارتباط برقرار کردن خود را طی یک چرخه بهبود ببخشید. اما طبیعتا این کار فرایندی زمان‌بر است.

ابتدا باید توضیحات ساده ای را تهیه کنید و با ارائه آن پاسخ‌های دریافت شده از مراجعین مختلف را بررسی کنید، از موارد اثربخش و مواردی که تاثیر دلخواه را نداشتند یادداشت بردارید، ببینید چه مواردی جلب توجه مخاطب را کرده است و چه مواردی باید فورا از فرایند پیام شما حذف شوند، و البته دلیل آن را هم بررسی کنید.

یکی از بهترین روش ها در بین استفاده از نمایشگاه‌هایی است که در آن‌ها برای خود غرفه‌ای ترتیب داده و به‌طور مستقیم با مراجعین صحبت می‌کنید. در طی این فرصت‌ها به راحتی می‌توانید شیوه ارائه و پیام خود را در بین مخاطبین صنعت تست کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید. در این فرصت‌ها می‌توانید نوع سؤالاتی که اغلب مردم از شما می پرسند را بشناسید. اگر اغلب این سوال‌ها مشابه یکدیگر بودند و در رابطه با یک خصوصیات یا مسئله مطرح می‌شدند، به‌خوبی متوجه می‌شوید که در فعالیت‌های خود به چه مواردی باید بیشتر بپردازید.

یک فرصت دیگر برای تست کردن این پیام ها و شیوه ارائه خودتان در زمان استخدام و به‌کارگیری کارکنان جدید است. باید ببینید بر اساس جستجو و بررسی که آن‌ها پیش از مراجعه به شما داشته اند و بر اساس توضیحی که شما ارائه می‌کنند، به‌خوبی محصول و خدمات را شما می شناسند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند؟ آیا یک فرد خارج از سازمان با اطلاعات کلی از صنعت قادر به درک کلی محصول و خدمات شما هست؟ توجه به این مسائل اساسی روش هایی ساده و سریع برای تست کردن و بررسی پیام، ارائه و معرفی محصول و خدمات خودتان است.

پس‌ازاین مرحله و زمانی که به پیام و روش ارائه مناسب دست پیدا کنید، دقیقا نقطه‌ای است که نباید دست از تلاش بردارید، چراکه همواره شرایط صنعت در حال تغییر کردن است و پیام شما برای مخاطب و روش ارائه آن چیزی است که همواره باید سعی در بهینه‌سازی آن داشته باشید.

The post چگونه یک محصول جدید را وارد بازار کنیم و آنرا بفروشیم؟ appeared first on آلامتو.

چگونه یک محصول جدید را وارد بازار کنیم و آنرا بفروشیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا