پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی

پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی

پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:اینکه ما بخواهیم شماره ای را از رده خارج کنیم، به نظر برسد بعد از سالها به مشکل بخوریم.

به گزارش سرویس ورزشی روز از نو، حسین عبدی در رابطه با حضورش در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی اظهار داشت: من در مالزی بودم و وقتی این خبر را شنیدم، هر طور بود خودم را به تهران رساندم تا در مراسم حاضر باشم. فکر می کنم این اتفاق روزی برای همه ما می افتد اما اینکه به یک باره پسر به این عزیزی را آن در سن جوانی از دست می دهیم، واقعا برایمان ما شوک آور بود. مردم امروز نشان دادند که چقدر کاپیتان پرسپولیس را دوست داشتند و به نظرم وداع باشکوهی داشت.

وی افزود: به نظر برسد در چنین مراسم هایی همه وقتی داغ هستند، بیایند، گریه کنند و ناراحت شوند اما از فردا دوباره کار خود را شروع می کنند و به زندگی قبلی شان ادامه می دهند. این باید یک هشدار برای جامعه فوتبال باشد که واقعا همدیگر را دوست داشته باشند و به یکدیگر احترام بگذارند. آن زمان هست که چنین اتفاقاتی هم که رخ می دهد، کمی برای ما قابل تحمل تر هست. باید یاد  بگیریم که با آبروی کسی بازی نکنیم چون همه ما بالاخره به چنین روزی می رسیم. این اتفاقات یک درس بزرگ برای تمام جامعه فوتبال هست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه همه درخواست کردند این باشگاه خانواده نوروزی را تنها نگذارد، تصریح کرد: ما در باشگاه قطعا برای هر قدمی که بتوان برای آرام کردن خانواده نوروزی برداشت، اقدام می کنیم. امروز وقتی مردمی را می دیدم که به استادیوم آمده بودم، متوجه شدم چقدر نوروزی شاخص بوده هست. البته اینها همه به عشق پرسپولیس و پیراهن سرخ آمدند. باور کنید جو امروز ورزشگاه آزادی از بازیهای بزرگ پرسپولیس هم پرهیاهوتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد این فصل نوروزی به خانواده اش پرداخت می شود، اذعان داشت: اینکه ما قرارداد نوروزی را به خانواده اش بدهیم، یک امر عادی هست. همه ما خانواده داریم و این مسائل را درک می کنیم. قطعا به دنبال کارهای بزرگتری هم هستیم.

عبدی درباره درخواست همسر نوروزی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر بایگانی کردن شماره ۲۴ گفت: تیم پرسپولیس بزرگان زیادی دارد. اصلا باشگاه جای چنین عزیزانی هست چون افتخارات پرسپولیس همین ها هستند. اینکه ما بخواهیم شماره ای را از رده خارج کنیم، به نظر برسد بعد از سالها به مشکل بخوریم. اگر به این شکل بخواهیم عمل کنیم، به نظر برسد دیگر هیچ شماره ای تا چند سال دیگر باقی نماند. نظر شخصی من این هست که باشگاه گالری داشته باشد و تمام این پیراهن ها را در آنجا نمایش دهد تا اسطوره های ما نیز از یاد نروند.

image
پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره سفرش به مالزی برای وصول مطالبات این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: در این باره باید جلسه ای را با هیات مدیره برگزار کنم و سپس درباره آن توضیح خواهم داد.

وی در پایان در پورتال ۱ به شایعه پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی خاطرنشان کرد: من که چند روزی در ایران نبودم اما فکر نمی کنم اصلا چنین مساله ای در باشگاه مطرح شده باشد و صحت ندارد.

مطالب مرتبط:

دختر کوچولوی هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی +عکس

برای خانواده هادی نوروزی نگرانم

پیکر هادی نوروزی به بابل رسید +تصاویر

صحبت دردناک همسر هادی نوروزی با هواداران در مراسم تشییع +فیلم

تصاویری دردناک از همسر و فرزندان هادی نوروزی در مراسم

محل دفن هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس + تصاویر

متن شعر مریم حیدرزاده به مناسبت درگذشت هادی نوروزی

فیلم نماهنگ زیبا به یاد هادی نوروزی +دانلود

فیلم کامل مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی +دانلود

مراسم تشییع هادی نوروزی +فیلم

نوشته پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی اولین بار در روز از نو پدیدار شد.

پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره پورتال ۱ عبدی به درخواست همسر هادی نوروزی با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا