پسرم هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه

پسرم هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پسرم هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه را ببینید.

من پسری ۳ساله دارم که هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه و گاهی لباس رو کامل در میاره..

پرسش: من پسری ۳ساله دارم که هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه و گاهی لباس رو کامل در میاره نمیدونم چه رفتاری داشته باشم لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ: در خصوص هویت جنسی کودکان دو مرحله را پشت سر می گذارند یکی آگاهی جنسی هست که از سه سالگی شروع می شود و یکی مرحله حساس شدن به تفاوت جنسی هست که از پنج – شش سالگی شروع می شود .
آگاهی جنسی به این مفهوم که کودک روی اندامهای خود کنجکاو می شود و آلت تناسلی خود را پیدا کرده از آن آگاه می شود . متوجه می شود که با مالیدن این قسمت احساس لذت می کند . علت اینکه کودک در دستشویی زمان زیادی را سپری می کند همچنین در حمام یا قبل و بعد خواب با آلت خود بازی می کنند همه و همه به خاطر آگاهی جنسی و کشفی هست که  کودک  انجام داده هست . در این دوره کودک بیشتر مایل هست در مورد خودش اطلاعات پیدا کند . در این موقع هست که خود ارضایی در آنها شدت می گیرد . در پسر ها با مالیدن آلت و در دختر ها با کشیدن منطقه تناسلی به اشیاء انجام می شود .
تا اینجا این مرحله طبیعی هست و به هیچ وجه به آن توجه نکنید و باید در این مرحله آموزش های لازم را به او بدهید .
از حدود سه سالگی بازی کودک عوض می شود و بازی های دختر ها و پسر ها متفاوت می شود و بازی ها مخصوص جنس خودشان می شود .
از پنج سالگی کودک به تفاوتهای خود با جنس مخالف حساس می شود . در این سن هست که والدین غیر همجنس دیگر با کودک خود به  حمام نمی روند ، لباس خود را جلو آنها تعویض نمی کنند .در این سن سئوالات جنسی شروع می شود و باید بدانیم که چگونه به آنها پاسخ دهیم .
بازی های نمادین در این سنین زیاد می شود آنها این بازی ها را صرفا برای ارضاء کنجکاوی های خود انجام می دهند و قصد کودک از این بازی ها شناخت تفاوتهای خود با دیگران هست .در این سنین کودکان را تنها نگذارید و هر از گاهی به آنها سر بزنید.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي هست يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

پسرم هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره پسرم هنگام خواب با آلت تناسلی خود بازی میکنه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا