پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد

پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد
پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی، مجموعه های تلویزیونی آمین و کیمیا تا یکشنبه سوم آبان پخش نمی‌شود.

به گزارش فرهنگ نیوز، امشب ۲۹ مهرماه پانزدهمین قسمت از سریال آمین به روی آنتن خواهد رفت و ادامه این مجموعه تلویزیونی پس از عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و با پخش قسمت شانزدهم، از یکشنبه سوم آبان ساعت ۲۲:۱۵ دنبال می شود.
در این سریال پلیسی ۱۹ قسمتی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نورزوبیگی، بازیگرانی از جمله داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، شاهرخ استخری، هادی ساعی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، بهناز جعفری، امین حیایی و مجید واشقانی ایفای نقش کردند.
 
با پایان مجموعه تلویزیونی آمین، پخش سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، از شنبه نهم آبان آغاز خواهد شد.
 
«کیمیا» در تاسوعا و عاشورای حسینی پخش نمی‌شود 
 پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا» تا یکشنبه ۳ آبان به دلیل همزمانی با ایام عزاداری سالار شهیدان و روزهای تاسوعا و عاشورا متوقف خواهد شد.
 
چهارشنبه‌ ۲۹ مهرماه مخاطبان این شبکه شاهد پخش خلاصه قسمت‌های ۱۹ تا ۲۲ سریال «کیمیا» خواهند بود.
 
پخش این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار تا یکشنبه ۳ آبان متوقف خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت ۲۳ «کیمیا» را یکشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو تماشا کنند.
 
مجموعه تلویزیونی «کیمیا» کاری از گروه فیلم و سریال می باشد که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته‌شده و طولانی‌ترین روایت تاریخ تلویزیون به شمار می‌رود.
 

۹۴/۷/۲۹ – ۱۷:۰۸ – ۲۰۱۵-۱۰-۲۱ ۱۷:۰۸:۰۱

پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره پخش سریال های «آمین» و «کیمیا» متوقف شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا