پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش

پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش

پورتال یک : لطفا پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش را در ادامه دیدن نمایید.

پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش

پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش

پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش

    سریال چهار فصلی آن شرلی که قبلا با اسم رویای سبز از سیمای جمهوری اسلامی پخش شده بود، قرار هست برای نخستین بار به صورت دنباله دار و در اندازه ی تصویر ۱۶:۹ از شبکه نمایش پخش شود. این سریال هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نمایش می رود و تکرار آن نیز ساعت ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می شود.

    آن شرلی (Anne of Green Gables) در سال ۱۹۰۸ برای نخستین بار توسط نویسنده کانادایی لوسی مود مونتگومری معرفی شد. آن شرلی داستان دخترکی یتیم با موهای قرمز، حساس، با تخیلی بی حد و مرز و مهربان هست. آنه که در یتیم خانه زندگی می کند، توسط خانواده کاتبرت به فرزندخواندگی گرفته می شود و قدم در زندگی نو می گذارد.

    مجموعه آن شرلی که در سال ۱۹۸۵ توسط کوین سالیوان کارگردانی شد و مگان فالوز در نقش آن شرلی ظاهر شد، از بهترین اقتباس های این داستان تا به حال بوده که با دو دنباله در سال های ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ ادامه یافت. این مجموعه برنده جوایز زیادی شده که از مهمترین آنها می توان به جایزه ایمی اشاره کرد.

منبع خبر (با کمی عوض)

_______________________________________________

اینجانب در حال حاضر دسترسی به گیرنده دیجیتال ندارم. شما سریال رو ببینین و جای ما رو خالی کنین. ببخشید اگه به خاطر دیر خبر دادنم قسمت اول رو از دست دادین ولی امیدوارم به تکرار ساعت یازده صبح برسین. به خاطر مشکل گیرنده دیجیتال ما و اینکه سریالش رو هم چندان نپسندیدم، خیلی به نوشتن این مطالب فکر نمی کردم ولی دوستان اونقدر لطف داشتن و از طریق کامنت و ایمیل خبر دادن که خجالت کشیدم اطلاع ندم.

 نکته مهم: دوستان، سریال آنه شرلی در اصل سریال نیست. ۳ تا فیلم سینمایی بوده که ایرانی ها تیکه تیکه اش کردن و به صورت سریال در آوردن. درسته که ممکنه سانسورهایی داشته باشه ولی فکر نکنین که هر قسمت از این سریال ۹۰ دقیقه بوده و با سانسور به ۴۵ دقیقه رسوندنش.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

امیدواریم که از پخش سریال آن شرلی از شبکه نمایش استفاده کافی را برده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا