پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام

پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام
مذاکرات کارشناسی هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام پایان یافت.
به گزارش نامه نیوز، مذاکرات کارشناسی میان هیأت‌های ایران و ۱+۵ از شنبه هفته جاری در وین آغاز شد که در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ادامه یافت.

در همین چارچوب، دوشنبه در قالب کمیسیون مشترک برجام و در سطح معاونان وزیران خارجه ایران و ۱+۵ نشستی برگزار شد که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید. در این نشست هماهنگی‌های لازم برای آماده‌سازی اجرای برجام صورت گرفت.

سیدعباس عراقچی که ریاست هیأت ایران را در کمیسیون مشترک برجام برعهده داشت، روز دوشنبه پس از این نشست ابراز امیدواری کرد که قبل از پایان سال جاری شاهد اجرای برجام باشیم.

معاون وزیر خارجه کشورمان همچنین از مذاکره میان کشورهای عضو بویژه چین، ایران و آمریکا بر سر موضوع بازطراحی راکتور اراک خبر داد و گفت: در همین چارچوب سندی مورد بحث و بررسی می باشد که کارشناسان روی آن کار می‌کنند تا پس از آماده شدن به امضای وزیران خارجه ایران و ۱+۵ برسد. پیش‌نویس این سند آماده شده و در مرحله نهایی قرار دارد. پس از آنکه این پیش‌نویس امضا شد، کار در مورد اراک آغاز می‌شود.

عراقچی همچنین گفت: براساس تصمیمات این کمیسیون قرار شد هر سه ماه یک بار جلسه‌ای برگزار شود و در صورت نیاز می‌تواند این جلسه زودتر از موعد برگزار شود. از این رو قبل از اجرایی شدن برجام در نیمه دوم نوامبر نشستی مجددا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس عراقچی، مجید تخت روانچی، حمید بعیدی‌نژاد، بهروز کمالوندی، رضا نجفی، پژمان رحیمیان و دو تن از کارشناسان وزارت خارجه هیأت ایرانی، اعضای کمیسیون برجام را تشکیل می‌دادند.

پس از این کمیسیون، اتحادیه اروپا و آمریکا از برگزاری این کمیسیون و نتایج مثبت آن استقبال کردند.

منبع: ایسنا

۲۸ مهر ۱۳۹۴ – ۲۰:۴۲

پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره پایان نشست‌های کارشناسی ایران و ۱+۵ در چارچوب کمیسیون مشترک برجام با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا