همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی

همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی را ببینید.

همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی

همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی

بذرپاش به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیرخارجه سعودی‌ که ایران را به دخالت در امور سوریه متهم کرده می باشد، گفت: ما ابای نداریم که بگویم در مقابله با تروریست‌های که عامل رژیم سعودی هستند و به جنگ با پیامبر اسلام(ص) آمده‌اند، در کنار مردم، دولت و ارتش سوریه خواهیم ماند. اینجا را ببینید.

اقتصاد
v بانک مرکزی، منابع مالی را با نرخ ۱۴درصد در اختیار بانک‌ها قرار داده و آنها با نرخ ۱۶درصد به خودروسازان ارائه می‌کنند که در واقع همان «عقد دین» می باشد. اینجا را ببینید.
در جلسه مقام های اقتصادی ژاپن با وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده هدیه ای ویژه به ژاپنی ها داد که فیلم آن را می توانید ببینید. اینجا را ببینید.

فرهنگ

شاهرخ استخری بعد از پنج سال دوری از تلویزیون با سریال «آمین» دوباره به قاب جادو بازگشت. اینجا را ببینید.

از خواننده‌‌های جوان موسیقی پاپ ایران به دلایلی که اعلام نشده، در بیمارستان بستری شد. اینجا را ببینید.

اجتماع

۲۷شهریور دختر ۳۵ساله‌ای نزد مأموران پلیس پایتخت رفت و از پسر جوانی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. اینجا را ببینید.

دختر جوان با لباس بیمارستان وقتی دید دو پسر آشنا دستگیر شده‌اند، برای رهایی آنان دست به چاقوکشی زد. اینجا را ببینید.

بین الملل
وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن هشدار نسبت به اینکه خاورمیانه درحال فروپاشی می باشد، تاکید کرد که رقابت با داعش در خاورمیانه اولویت اصلی می باشد و از بین بردن این گروه تروریستی مهم‌تر از براندازی نظام بشار اسد می باشد. اینجا را ببینید.

جاستین ترودو، در یکی از کمپین هایش درباره ایران این طوری حرف زده بود: « اگر حزب لیبرال در انتخابات آینده فدرال کانادا پیروز شود، دولت من به دنبال عادی کردن روابط دیپلماتیک با ایران خواهد بود و بازگشایی سفارت کانادا در تهران را در دستور کار قرار خواهم داد.» اینجا را ببینید.

ورزش

امیر قلعه نویی و فتح الله زاده قصد دارند خوزه مورینیو را از نزدیک ببینند. اینجا را ببینید.
هفته گذشته عادل فردوسی پور و برنامه اش گل های خورده تیم ملی را در طول یک سال گذشته آنالیز کردند و در طول پخش این تصاویر، گوینده می گفت که حقیقی روی اکثر گل ها مقصر بوده می باشد. این مسئله به شدت باعث ناراحتی دروازه بان تیم ملی شد. اینجا را ببینید.

دانش
روسیه در عملیات خود علیه داعش از جنگنده‌های مختلفی استفاده می‌کند. سوخو ۳۴ جت جنگنده بمب‌افکن روسها در عملیات این کشور در سوریه اما نقش ویژه‌‌ای دارد و در حملات مختلفی شرکت کرده می باشد. اینجا را ببینید.

تصاویر خورشید گرفتگی زیاد گرفته شده می باشد اما این <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس که توسط ایزابل باخر گرفته شده توسط به عنوان <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس روز نشنال جئوگرافیک انتخاب شود. این <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس خورشید گرفتگی کامل را بر فراز کوه‌های اسپیتزبرگن در نروژ نشان می‌دهد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

رئیس پلیس فضای تولید و
تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص شیوه جدید هک تلگرام به
شهروندان هشدار داد. اینجا را ببینید.

با وجود مصوبات مختلف تاکنون
در اغلب موارد پرداخت خسارت به کاربران اینترنت درحد یک وعده باقی مانده می باشد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

دعوا و فحاشی جلوی چشم هانی نوروزی موضوع یک
کاریکاتور شد. اینجا را
ببینید.

نتقد‌ان سیاست‌های اقتصاد‌ی د‌ولت پیشنهاد‌های د‌یگری
برای رشد‌ اقتصاد‌ی د‌ارند‌.
اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

قفل باز نشده بر آرامگاه
توتنخ آمون (۱۹۲۲). گفته می‌شود این
قفل ۳۲۴۵ سال دست نخورده می باشد. اینجا را ببینید.

یک خواهر و برادر آمریکایی تا آخرین لحظه دستان
یکدیگر را گرفته بودند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از کشته و زخمی شدن ۱۴ نفر در محور قدیم ساوه همدان موسوم به جاده مرگ خبر داد. اینجا را ببینید.

شاخص ترین خبرها

درسالهای۷۹و۸۰دیدارهایی بین مقامات ایران و عراق صورت گرفت. در <a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس زیر کمال خرازی وزیرخارجه وقتی و محمدجواد ظریف دیده می شوند. اینجا را ببینید.

عکس‌ها تغییر دادن چشمگیری در درک ما از تاریخ ایجاد می‌کنند. به خصوص عکس‌های ماندگاری مثل این‌ها، که می‌توانند چنین حسی را ایجاد کنند که درست در آن لحظه، در آن مکان ایستاده‌اید. اینجا را ببینید.

/۲۱۲ ۱۷

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/469896

The post همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی

لطفا نظر خود را درباره همه خبرهای پرکلیک ۲۸ مهر خبرآنلاین ؛از هدیه نعمت زاده به ژاپنی ها تاعذرخواهی از صالحی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا