هزینه میلیاردی برخی حاکمان منطقه برای حمایت از تروریست‌ها/حال آیت الله قربانی مساعد هست

هزینه میلیاردی برخی حاکمان منطقه برای حمایت از تروریست‌ها/حال آیت الله قربانی مساعد هست

گیل مشاهده: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این منظقه با تبریک عید غدیر اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در واقعه غدیر علی (ع) را جانشین خود معرفی کرد.

وی افزود: پیامبر (ص) فرمود حق با علی (ع) هست و علی (ع) با حق هست و هر کس من صاحب اختیار او هستم علی (ع) صاحب اختیار او هست.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر (ص) صاحب اختیار مردم پس از خود برای جامعه را در واقعه غدیر معرفی کرد و تصریح کرد: مردم به طرف علی (ع) حرکت و بیعت کردند.

وی وجود پیشوا را لازمه دین و جامعه دانست و افزود: اگر جامعه‌ای پیشوای خوبی نداشته باشد احکام دین در آن جامعه اجرا نمی‌شود.

قربانی اضافه کرد: برخی از حاکمان منطقه مانند سران عربستان و برخی کشورهای منطقه میلیاردها دلار برای ایجاد تروریست‌ها و سرنگونی حکومت بشار اسد در سوریه هزینه می‌کنند.

وی، وجود ولایت فقیه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: خدا را شاکریم حکومت ولایت فقیه در راستای ولایت پیامبر (ص) در ایران اسلامی حاکم هست.

 آیت‌الله قربانی به دلیل کسالت خطبه دوم را به امام جمعه موقت رشت واگذار کرد و صدیق‌عربانی خطبه دوم را ادامه داد.

امام جمعه موقت رشت در خطبه دوم نماز جمعه این منظقه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، اظهار کرد: پلیس امنیت را در جامعه مستقر کرده و نیروهای انتظامی بازوان پر توان جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی، به ۱۳ مهر ماه سالروز هجرت امام (ره) به پاریس در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمود برای رساندن پیام انقلاب به تمام جهان سفر می‌کنم.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) با معرفی علی (ع) به جانشینی خود دین را به کمال رساند، خاطرنشان کرد: علی (ع) مظلوم‌ترین مظلومان عالم هست.

امام جمعه موقت رشت به فاجعه منا اشاره کرد و گفت: ۲۵ نفر از گیلان در فاجعه منا جان باختند و سران عربستان به دنبال کسب اجازه آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام هستند و نمی‌خواهند پیکر جان‌باختگان را تحویل دهند.

صدیق‌عربانی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران قطع نمی‌شود، یادآور شد: از خدا می‌خواهیم شر حاکمان عربستان، شر آمریکا و رژیم صهیونیستی از مسلمانان کم شود

حال آیت الله قربانی مساعد هست

محمد مهدی قربانی با اشاره به نا مساعد شدن حال آیت الله قربانی در زمان ایراد خطبه های این هفته نماز جمعه رشت توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی آیت الله قربانی مساعد بوده و در سلامت کامل به سر می برند.

وی درباره دلیل کسالت ایشان توضیح داد: فشار روحی ناشی از حادثه هفته گذشته منا و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان که ۲۵ نفر آنها گیلانی بوده اند و حوادث اخیر یمن و همچنین فشار کاری ناشی از جلسات متعدد در هفته گذشته باعث شد تا قوای بدنی و روحی ایشان کمی تحلیل رفته و امروز نتوانستند خطبه های دوم را ایراد کنند.

قربانی ادامه داد: حادثه شهادت زایران گیلانی ایشان را بسیار متاثر کرده تا جایی که بعد از هر نماز برای ارواح این زائران طلب مغفرت کرده و از درگاه خداوند برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی مسئلت می کنند.

فرزند آیت الله قربانی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ایشان در سلامت کامل به سر برده و حالشان مساعد هست، از روز شنبه کلیه فعالیت های خود را همچون روزهای گذشته از سر خواهند گرفت.

(۰)(۰)

نوشته هزینه میلیاردی برخی حاکمان منطقه برای حمایت از تروریست‌ها/حال آیت الله قربانی مساعد هست اولین بار در پایگاه تفریحی گیل مشاهده پدیدار شد.

هزینه میلیاردی برخی حاکمان منطقه برای حمایت از تروریست‌ها/حال آیت الله قربانی مساعد هست

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره هزینه میلیاردی برخی حاکمان منطقه برای حمایت از تروریست‌ها/حال آیت الله قربانی مساعد هست با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا