نسخه سبز چیست؟

سلامت

نسخه سبز چیست؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه نسخه سبز چیست؟ را ببینید.

 

نسخه های سبز می توانند مزایای گذراندن زمان در طبیعت را در برخی بیماران که به اجبار در طبیعت حضور می یابند را تضعیف کند.

به گزارش ساینس دیلی، اگرچه گذراندن زمان در طبیعت برای سلامت روان افراد مفید است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد تجویز “نسخه سبز” توسط روانشناسان و روانپزشکان برای برخی از افراد مبتلا به بیماری های روان ممکن است مزایای آن را تضعیف کند.

یک تیم تحقیقاتی بین المللی به سرپرستی دانشگاه اکستر انگلیس بررسی کردند آیا ارتباط با طبیعت توانایی کمک به افرادی که دارای مشکلات بهداشت روان مانند افسردگی و اضطراب هستند را دارد تا علائم خود را مدیریت کنند یا خیر. آنها دریافتند طبیعت مزایای زیادی برای این افراد به همراه دارد، اما تنها در صورتی که خودشان تصمیم به بازدید از طبیعت داشته باشند.

این تیم تحقیقاتی داده های بیش از ۱۸ هزار نفر در ۱۸ کشور مختلف را جمع آوری کرده که ارزیابی کنند چرا مردم با گذراندن زمان در طبیعت انگیزه می گیرند و فشار اجتماعی در تجربه های عاطفی آنها در هنگام بازدید از طبیعت چگونه است.

یافته ها حاکی از آن است اگرچه گذراندن زمان در طبیعت می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد، اما اگر خود فرد تمایلی به انجام این کار نداشته باشد فواید احساسی و سلامتی تماس با طبیعت کاهش می یابد.

موضوعات پیرامون سلامت و بهداشت روان علت اصلی ناتوانی افراد بسیاری در سراسر جهان است که تقریبا هر سال ۱۷ درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. تیم تحقیق دریافتند اگر افراد به اجبار به طبیعت بروند دچار احساس اضطراب می شوند بنابراین افراد باید خودشان برای حال بهتر به طبیعت پناه ببرند تا برای شان مفید واقع شود.

مترجم:الهه زارعی

نسخه سبز چیست؟

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره نسخه سبز چیست؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا