نامزدی جویی کینگ و استیون پیت

سلامت

نامزدی جویی کینگ و استیون پیت

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه نامزدی جویی کینگ و استیون پیت را ببینید.

وضعیت درگیری‌های بین روسیه و اوکراین، این روزها در صدر اخبار است. امروز از تلاش بانوان اوکراینی دارای معلولیت برای ساخت کوکتل موتولف یک خبر داریم. از کووید ۱۹ و عوارض طولانی مدتش هم می‌خوانیم. و همچنین خبر خوش نامزدی یک بازیگر سرشناس آمریکایی، با ما همراه باشید.

سر تیتر اخبار :

  • نامزدی جویی کینگ و استیون پیت
  • بانوان اوکراینی معلول، کوکتل مولوتف می‌سازند
  • وقتی عوارض کووید دست‌بردار نیست
  • نجات حیوانات از آتش گلوله
  • اهدای زمین، طرح جدید دولت برای حمایت از خانواده
  • آسوده سر بر بالش بگذار!
  •  

نامزدی جویی کینگ و استیون پیت
«جویی کینگ» بازیگر ۲۲ ساله آمریکایی، از نامزدی خود با «استیون پیت» خبر داد. جویی از کودکی در فیلم‌های بسیاری بازی کرده‌است. او نامزد جوایزی از جمله امی، گلدن گلوبز و .. بود. فیلم جدیدش با اسم کوچک bullet train و بازی «برد پیت» تابستان امسال اکران خواهد شد.

نامزدی جویی کینگ و استیون پیت
بانوان اوکراینی معلول، کوکتل مولوتف می‌سازند
جنگی که ده روز پیش از سوی روسیه در اوکراین، آغاز شد زن و مرد و پیر و جوان را درگیر کرد. بانوان اوکراینی پا به پای مردان برای نجات سرزمین خود تلاش می‌کنند. بانوان اوکراینی دارای معلولیت نیز بیکار ننشسته اند.
انتشار عکس آنان در فضای مجازی موجی از توجه‌ها را به خود جلب کرده است. آن‌ها مشغول ساختن کوکتل مولوتف هستند.


بیشتر بخوانید: «میا» نوزاد اوکراینی در مترو به دنیا آمد


بانوان اوکراینی دارای معلولیت و ساخت کوکتل مولوتف
وقتی عوارض کووید دست‌بردار نیست

هیچ درمانی برای کووید طولانی مدت به جز توصیه‌های عمومی، توانبخشی و خود مراقبتی وجود ندارد.

طبق مطالعات انجام شده بیش از ۸۵ درصد بیماران کووید ۱۹ ، از عوارض آن حتی پس از یک سال شکایت دارند.
«علیرضا ناجی» رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: «اگرچه کووید ۱۹ در عرض ۱۴ روز فروکش می‌کند اما برخی از بیماران شکل بلند مدت (کووید طولانی) را تجربه می‌کنند. در کووید ۱۹ طولانی علامت‌ها برای چندین ماه پس از عفونت اولیه باقی می‌ماند.»
به گفته وی، هیچ درمانی برای کووید طولانی مدت به جز توصیه‌های عمومی، توانبخشی و خود مراقبتی وجود ندارد. با این حال گمان می‌رود که واکسیناسیون علیه کرونا می‌تواند در بهبود طولانی مدت عارضه‌های کرونا اثربخش باشد، اما شواهد کمی برای این احتمال وجود دارد.


بیشتر بخوانید: امیکرون چیست و چقدر خطرناک است؟


نجات حیوانات از آتش گلوله
برخی از حامیان محیط زیست و جانورشناسان برای نجات گربه‌های بزرگ و دیگر حیوانات گرفتار در آتش جنگ روسیه و اوکراین، موجودات تلاش می‌کنند.
دکتر «مارینا شکویریا» و همکارانش خرس‌ها، ببرها، شیرها و دیگر حیوانات را به مکان امن منتقل کردند. «شکویریا» گفت: «ما چهار شیر، چهار ببر، یک سگ وحشی آفریقایی، دو کاراکال و یک میمون را منتقل کردیم. چندین گربه بزرگ و گونه‌های دیگر باقی مانده است. آن‌ها شامل هفت خرس بزرگ هستند.»

بانوان اوکراینی دارای معلولیت و ساخت کوکتل مولوتف
اهدای زمین، طرح جدید دولت برای حمایت از خانواده
خانواده‌هایی که بیشتر از ۳ فرزند دارند، به رایگان صاحب زمین می‌شوند.
«محمود محمودزاده» معاون وزارت راه، درباره جزئیات قانون جدید دولت برای حمایت از خانواده گفت: «بر اساس قانون جدید مصوب مجلس زوج‌هایی که از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌های دولتی مانند زمین بهره‌مند می‌شوند. به طوری که در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بیشتر، سه دانگ یک زمین به اسم کوچک خانم و سه دانگ دیگر به اسم کوچک آقا اختصاص داده می‌شود.»
در سال ۱۴۰۰، سه تا ۵ قلو و ۲۳ تا چهارقلو به دنیا آمده‌اند که دولت به تمام این خانواده‌ها زمین رایگان را اعطا خواهد کرد.

بانوان اوکراینی دارای معلولیت و ساخت کوکتل مولوتف

آسوده سر بر بالش بگذار!

بالش‌های خود را هر سال یا دو سال یکبار تعویض کنید.

ممکن است باورتان نشود؛ ولی یکی از دلایل بدخوابی و با احساس سرگیجه بیدار شدن تقصیر بالش شماست. این موضوع مهم را «مارتین سیلی» متخصص خواب، در مطالعات اخیر خود عنوان کرده است.
او از مکانیزمی گفته گفت که کمک می‌کند بدانیم آیا بالشی که فرد استفاده می‌کند یکی از علل اضطراب خواب در شب یا خستگی پس از بیدار شدن است یا خیر.
در صورت گلودرد بلافاصله پس از بیدار شدن، به این معنی است که بالش از کنه‌های خانگی پر شده. در صورت درد گردن یعنی بالش مناسب نیست یا خیلی کهنه شده است.
مارتین سیلی توصیه می‌کند بالش‌های خود را هر سال یا دو سال یکبار تعویض کنید، اما این واقعاً به عوامل مختلفی مانند نوع بالش و وضعیت خواب شما بستگی دارد.


بیشتر بخوانید: برندهای سرشناس سرویس خواب ایرانی 


بیشتر بخوانید: پردرآمدترین اینفلوئنسر دنیا و جشن ۱۱ماهگی دخترش
برای مطالعه خبرهای بیشتر به بخش اخبار و ایونت ها سر بزنید.

نامزدی جویی کینگ و استیون پیت

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره نامزدی جویی کینگ و استیون پیت با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا