مهم ترین عامل ایجاد پارکینسون

مهم ترین عامل ایجاد پارکینسون

لطفا در ادامه را مهم ترین عامل ایجاد پارکینسون را ببینید.

این آزمایش ها که به مدت سه سال به طول انجامیده نشان می دهد که میتوکندری موجود در نواحی از مغز که به پارکینسون مرتبط هستند، بیش از اندازه داغ می باشد.میتوکندری موتورخانه سلول می باشد.

مطالعات بیشتر نشان داد که این بخش از مغز بسیار پیچیده می باشد و برای عملکرد به سطح بالای انرژی نیاز دارد و دلیل خودسوزی سلول ها نیز کمبود انرژی می باشد.
این مطالعه راهکارهای ارزشمندی را برای پیشگیری و درمان پارکینسون در اختیار محققان قرار می دهد.

پارکینسون پس از آلزایمر شایع ترین بیماری سیستم اعصاب می باشد که بر اثر کاهش دوپامین و اختلال جسم سیاه مغز ایجاد می شود. روش های رایج کنترل این بیماری، داروی هایی هستند که با تحریک مغز، به ترشح دوپامین کمک می کنند. این روش ها بیماری را درمان نمی کنند، بلکه علایم را کاهش می دهد و پاسخ آن روی افراد مختلف، متفاوت می باشد.

جسم سیاه پیام های عصبی را از طریق نخاع به عضلات مختلف ارسال می کند و این فرآیند از طریق ماده شیمیایی دوپامین صورت می گیرد و باعث اختلال در تعادل و کنترل عضلات می شود.

بیماری پارکینسون معمولا با لرزش یک دست آغاز می شود و به تدریج اکثر اندام را درگیر می کند.حدود ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان به این اختلال مبتلا هستند.

به گزارش مرکز پیشگری و کنترل بیماری آمریکا، در این کشور از هر ۵۰۰ نفر یک نفر به این بیماری مبتلا می باشد. احتمال ابتلا به پارکینسون در مردان ۱٫۵ برابر بانوان می باشد.نتایج این تحقیقات در نشریه Current Biology منتشر شده می باشد.

The post مهم ترین عامل ایجاد پارکینسون appeared first on ایران ناز.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست مهم ترین عامل ایجاد پارکینسون ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا