معجونی قوی‌تر از آسپرین

معجونی قوی‌تر از آسپرین

لطفا در ادامه را معجونی قوی‌تر از آسپرین را ببینید.

سیر

همه ما از خواص بیشمار سیر آگاهی داریم. حال اگر سیر را با دو ماده غذایی دیگر ترکیب کنیم، محلولی به دست می‌آید که از آسپیرین هم قوی‌تر بوده و برای سلامتی ما گزینه‌ای بسیار مناسب هست.

به گزارش فرادید، قبل از هر چیز باید بدانید که این محلول را باید در رژیم غذایی خود بگنجانید تا فواید بیشمار آن را خودتان احساس کنید. سیر حاوی عناصری هست که تاثیری مثبت بر انعقاد خون دارد. اگر فلفل و عسل به سیر را هم اضافه کنید، به محلولی جادویی دست پیدا می‌کنید که می‌تواند به شما در برابر بیماری‌ها کمک کند و جلوی پیشرفت آن‌ها را بگیرد.

سیر

مواد مورد نیاز این محلول جادویی

  • ۱۰ حبه سیر
  • مقداری کمی دانه فلفل
  • ۴۸۰ گرم عسل

طرز تهیه و مصرف

سیرها را پوست کنده و از وسط نصف کنید. سپس سیرها را در ظرفی ریخته و عسل را بر روی آن بریزید. در نهایت هم دانه‌های فلفل را اضافه کرده و اجازه دهید این محلول به مدت پنج روز با هم ترکیب شود.

برای مصرف نیز کافی هست روزانه به صورت ناشتا به اندازه یک قاشق غذاخوری از آن میل کنید تا خواص آن را تماشا کنید. فراموش نکنید که در کنار آن باید یک تکه سیر و یک دانه فلفل هم مصرف کنید.

مزایای این محلول

این محلول می‌تواند نرخ متابولیک بدن را بهبود بخشد. همچنین کسانی که با مشکل اضافه وزن روبه‌رو هستند هم می‌توانند از این محلول استفاده کنند. زمانی که شما این محلول را میل می‌کنید، بدن کالری بیشتری می‌سوزاند. علاوه بر آن، محلول سیر و فلفل و عسل از انباشت اضافی آب در بدن جلوگیری کرده و بدین ترتیب شما سریع‌تر وزن کم خواهید کرد.

یکی دیگر از کارکردهای این محلول این هست که میزان جذب مواد مغذی از جمله ویتامین ب و بتاکاروتن را به شکلی محسوسی بالا می‌برد. فلفل سیاه برای دستگاه گوارش بسیار مفید هست، چرا که با باکتری‌های مضر در معده می‌جنگد و مانع ورم معده می‌شود.

این محلول همچنین سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی چون فیتوکمیکال‌ها هست. ترکیبات شیمیایی فیتوکمیکال‌ها با رادیکال‌های آزاد خطرناک رقابت می‌کند و از این طریق با سرطان هم مقابله می‌شود.

درمانی برای بیماری‌ها

افرادی که مبتلا به هر یک از بیماری‌های زیر هستند می‌توانند از این محلول عسل و سیر و دانه فلفل استفاده کنند:

یک. تصلب شرایین

تصلب شرایین یا آترواسکلروزیس (atherosclerosis) اسم کوچک بیماری هست که در آن جداره‌‎های رگ بر اثر کلسترول بالا زخیم شده و احتمال سکته یا حمله قلبی نیز بالا می‌رود. به همین دلیل به این بیماری «سختی رگ‌ها» نیز گفته می‌شود. مصرف محلول فوق می‌تواند به شما در رقابت با این بیماری کمک کند.

دو. فشار خون بالا

اگر دچار پرفشاری خون یا همان فشار خون بالا هستید، این محلول می‌تواند به بدن شما در تنظیم فشار خون کمک کند. در مطالعات انجام شده نیز تاثیر سیر بر کنترل فشار خون نشان داده شده هست.

سه. سرطان روده بزرگ و معده

در پژوهش‌های دیگری نیز تاثیر مصرف منظم سیر بر کاهش احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ و معده نشان داده شده هست. پژوهشی جامع بر روی مردان در چین انجام شد که نشان داد مصرف روزانه یک عدد سیر از آن محلول جادویی می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان پروستات‌ در مردان را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

استفاده به عنوان پماد

موارد فوق تمام خاصیت‌های این محلول جادویی نیست. اگر زخم عفونتی (قارچی یا نوع دیگر) بر روی پوستتان ایجاد شده هست، می‌توانید کمی از این محلول را بر روی آن بمالید و منتظر نتیجه بمانید.

The post معجونی قوی‌تر از آسپرین appeared first on آلامتو.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست معجونی قوی‌تر از آسپرین ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا