مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم

مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم
صدر اعظم آلمان کشورش را در سایه بحران پناهندگان در شرایط استثنایی دانسته و از تقویت اقدامات کشورش در چارچوب اتحادیه اروپا برای پایان دادن به بحران سوریه خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، “آنگلا مرکل” صدر اعظم آلمان در گفتگو با روزنامه “فرانکفورتر آلگماینه” بدون توجه به تحولات داخلی در ترکیه از پیشنهاد کمیسیون اتحادیه اروپا که ترکیه را در جایگاه یک کشور امن مبدا (در مسئله پناهندگان) قرار دهند حمایت کرده و قبل از سفر روز یکشنبه خود به ترکیه گفت: این کشور یک نامزد عضویت در اتحادیه اروپا می باشد.
 
وی افزود: طبیعتا مسئله احترام به حقوق بشر یا شرایط کردها در این کشور همچنان ما را نگران می کند با این حال من فکر می کنم که این نادرست می باشد که این وضعیت ترکیه (کشور امن مبدا) را رد کنیم.
 
مرکل همچنین از آمادگی اروپا برای تسهیل ویزا برای شهروندان ترک گفته گفته و در بخش دیگری از این گفتگو به بحران پناهندگان پرداخته و افزود: وی برای یک راه حل اروپایی و بخصوص برای حمایت موثر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بین یونان و ترکیه کار می کند.
 
صدر اعظم آلمان همچنین اعلام کرد که آلمان در چارچوب اتحادیه اروپا می خواهد اقدامات خود برای پایان بحران سوریه را تقویت کند. درگیری های داخلی سوریه دلیل بخش اعظم تحرکات پناهندگان می باشد. ما باید در سطح اروپایی اما همچنین با آمریکا، روسیه و دیگر بازیگران قسمت ای هر کاری در توان داریم برای پایان این جنگ انجام دهیم.
 
مرکل اذعان کرد که جامعه بین المللی تا به حال نتوانسته از نظر دیپلماتیک در این راستا حرکتی داشته باشد. اما ما نباید در تلاش برای پیش برد یک روند سیاسی تسلیم شویم.
 
وی تاثیرات صلح آمیز از خارج روی درگیری هایی مانند سوریه را کار ساده ای ندانسته و بر لزوم مشارکت قدرتمندانه تر اروپا در حل بحران سوریه و بحران ها و درگیری ها در آینده تاکید کرد.
 
مرکل با توجه به صدها هزار پناهنده ای که در هفته های گذشته از سوریه به آلمان آمده اند ابراز امیدواری کرد که شمار زیادی از آن ها بعد از پایان درگیری ها دوباره به وطن بازگردند.
 
صدر اعظم آلمان در بخش دیگری از این گفتگو از مواضع خود در قبال پناهندگان در برابر انتقادها دفاع کرده  و با بستن مرزهای آلمان و محدود کردن ورود پناهندگان به آلمان مخالفت کرد.
 
وی همچنین درباره راه حل های ظاهری و از روی تظاهر برای غلبه بر بحران پناهندگان هشدار داده و با وجود مخالفت حزب سوسیال دموکرات بر لزوم تاسیس مناطق ترانزیتی در مرزهای آلمان تاکید کرد.
 
مرکل افزود: ما شرایطی استثنایی را تجربه می کنیم که برای آن به کارگیری ابزار استثنایی مفید می باشد.
 
صدر اعظم آلمان همچنین با توجه به موافقت روزافزون با احزاب راست پوپولیستی در اروپا خواستار جدی گرفتن نگرانی های شهروندان شد و در عین حال گفت که ما باید در این راستا صادق باشیم.

منبع: تسنیم

۲۵ مهر ۱۳۹۴ – ۱۵:۵۸

مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره مرکل: ما در شرایط استثنایی قرار دادیم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا