لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

سلامت

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه لیفت ابرو و پیشانی چیست؟ را ببینید.

با بالا رفتن سن و افتادگی پوست نواحی پیشانی، ابرو و پلک تغییر شکلی کاملا محسوس می‌دهند. این افتادگی علاوه بر پیرتر نشان دادن صورت گاهی باعث کاهش بینایی خواهد شد و مشکلات بسیاری را برای فرد ایجاد خواهد کرد. لیفت ابرو و پیشانی یکی از درمان‌هایی است که این مشکل را برطرف می‌کند و علاوه بر از بین بردن مشکلات این چنینی ظاهری جوان‌تر را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

در این مقاله می‌خوانید:

  • لیفت ابرو و پیشانی چیست و چه کاربردی دارد؟
  • چرا باید تحت درمان لیفت ابرو و پیشانی قرار بگیریم؟
  • لیفت ابرو و پیشانی چگونه انجام می‌شود؟
  • چگونه برای لیفت ابرو و پیشانی آماده شویم؟

بیشتر بخوانید: قیمت لیفت سینه چقدر است؟



لیفت ابرو و پیشانی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین این عمل تنها برای افراد میانسال نیست و برای افراد جوانی که از ظاهر ابرو و چشم‌های خود ناراضی هستند یا به صورت مادرزادی دارای افتادگی پلک و ابرو هستند نیز مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.


پیشنهاد ویژه پورتال یک: جدیدترین روش پاکسازی پوست صورت


لیفت ابرو و پیشانی چیست و چه کاربردی دارد؟

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
لیفت ابرو به لیفت پیشانی نیز شناخته می‌شود، روشی شاخص برای جوان‌سازی پیشانی و ابرو در بیمارانی است که می‌خواهند علائم پیری را در صورت خود از بین برده و اصلاح کنند.
تغییر موقعیت ابرو و پیشانی نه تنها ظاهر ابرو را تغییر می‌دهد بلکه زیبایی بیشتری به چشم‌ها می‌بخشد. هدف این جراحی بازگرداندن ظاهر طبیعی و جوان به منطقه فوقانی صورت است.


مطالب پیشنهادی: لیفت صورت با نخ، چه مزایایی دارد؟


چرا باید تحت درمان لیفت ابرو و پیشانی قرار بگیریم؟

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
عمل لیفت ابرو و پیشانی معمولا برای اصلاح علائم پیری و افتادگی پوست انجام می‌شود که در آن چین‌های پیشانی و پایین آمدن ابرو و افتادگی پلک باعث فرسودگی یا پیری ظاهری شده است. این موارد می‌تواند در افراد جوان‌تر نیز اتفاق بیفتد که منجر به ایجاد ظاهری خسته و نگران خواهد شد. همچنین لیفت ابرو معمولاً به عنوان یک عمل کمکی برای بلفاروپلاستی پلک فوقانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، انجام می شود. انجام همزمان لیفت ابرو و عمل بلفاروپلاستی می‌تواند نتایج رضایت‌بخش‌تری را برای بیمار به همراه داشته باشد.

لیفت ابرو تنها اثر زیبایی ندارد و برای کاهش مشکلات بینایی ناشی از افتادگی پلک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی و جوان‌تر شدن ظاهر فرد انجام نمی‌شود. در بسیاری از موارد افتادگی ابرو و در نتیجه آن پلک می‌تواند بینایی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین عمل لیفت ابرو و پیشانی می‌تواند به طرز قابل توجهی میدان بینایی جانبی فرد را بهبود بخشد.


بیشتر بخوانید: لیفت گونه و بلفاروپلاستی، مناسب چه کسانی است؟


لیفت ابرو و پیشانی چگونه انجام می‌شود؟

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
عمل جراحی لیفت ابرو و پیشانی یکی از سخت‌ترین و تخصصی‌ترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود. راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لیفت آندوسکوپی ابرو

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای لیفت ابرو و پیشانی، روش آندوسکوپی است. در این روش بین سه تا پنج برش کوچک روی پوست سر دقیقا پشت خط مو، ایجاد می‌شود.

کی از رایج‌ترین روش‌ها برای لیفت ابرو و پیشانی، روش آندوسکوپی است. در این روش بین سه تا پنج برش کوچک روی پوست سر دقیقا پشت خط مو، ایجاد می‌شود.

سپس یک تلسکوپ جراحی  یا همان آندوسکوپ از میان آن‌ها عبور داده می‌شود و از طریق یک دوربین کوچک مناطقی که نیاز به کشیدن و رفع افتادگی دارند، مشخص می‌شود.
تصاویر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند تا جراح ببیند بافت و ماهیچه‌های آسیب‌دیده را در چه جهت و موقعیتی به پشت خط مو هدایت کند. این روش برای افتادگی خفیف تا متوسط ​​ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترانس بلفاروپلاستی

در مواردی که پزشک قصد دارد تا لیفت ابرو و عمل بلفاروپلاستی را به صورت همزمان انجام دهد، این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش از طریق همان برشی که برای بلفاروپلاستی ایجاد شده عمل لیفت نیز انجام می‌شود تا بریدگی کمتری ایجاد شود.

از این روش معمولا برای افتادگی‌های خفیف ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به روش‌های دیگر تاثیر کمتری دارد.

این روش از روش قبلی کم تهاجمی‌تر است اما به همان میزان نیز ماندگاری و تاثیر کمتری به همراه خواهد داشت و معمولا برای موارد خفیف از این روش استفاده می‌شود.


پیشنهاد ویژه پورتال یک: چگونه پوستی صاف یکدست داشته باشیم؟


لیفت مستقیم ابرو

این روش بسیار قدرتمند و موثر است که نتایج عالی و طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. اما جای زخم در این روش روی صورت گسترده‌تر از دو روش دیگر است و ممکن است در برخی موارد اثراتی از این بریدگی روی صورت فرد باقی بماند. با این حال این روش بسیار موثر و ماندگارتر است.

لیفت ابرو با تزریق

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
با استفاده از ترکیبی از تزریق بوتاکس و فیلر، می‌توان به شکل قابل توجهی ابروها را به سمت بالا هدایت کرد و ظاهر آن‌ها را تغییر داد. در این روش با تضعیف عضلات اطراف پیشانی و ابرو توسط بوتاکس و ایجاد لیفت مبتنی بر فیلر می‌توان نتایج رضایت بخشی را ایجاد کرد.

این روش یک روش غیر جراحی است و ماندگاری کمتری داشته و بعد از مدتی نیاز به ترمیم خواهد داشت.

توجه داشته باشید که ماندگاری این روش نسبت به روش‌های دیگر کمتر است و بعد از مدتی نیاز به ترمیم خواهد داشت.


مطالب پیشنهادی: بلفاروپلاستی و لیفت ابرو، هر دو باهم یا به تنهایی؟


چگونه برای لیفت ابرو و پیشانی آماده شویم؟

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
به منظور آماده شدن برای انجام این عمل پزشک شما تمامی مواردی را که باید قبل از عمل رعایت کنید، به شما متذکر خواهد شد. به طور کلی برای انجام این عمل افراد سیگاری باید چند ماه قبل از عمل جراحی مصرف سیگار را کنار بگذارند. زیرا سیگار می‌تواند جریان خون را کاهش دهد و از یک دوره بهبودی سریع جلوگیری کند. همچنین از مصرف داروهای حاوی آسپرین و داروهای ضدالتهاب به مدت دو هفته قبل از جراحی باید خودداری کرد زیرا این داروها می‌توانند باعث افزایش خونریزی هنگام انجام جراحی شوند.

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
تمام مراجعه کنندگان برای انجام این عمل که نیاز به دریافت بی حسی موضعی یا بیهوشی دارند، باید ۷ ساعت قبل از عمل ناشتا (بدون مصرف غذا، آب، سیگار یا آدامس) باشند. همچنین ضروری است که در روز جراحی از مواد آرایشی و کرم‌های پوستی استفاده نکنید.


بیشتر بخوانید: جراحی لیفت سینه، چقدر ماندگار است؟


کلام آخر

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
همان‌طور که اشاره کردیم، لیفت ابرو و پیشانی تنها برای موارد زیبایی انجام نمی‌شود و در برخی موارد به افزایش بینایی فرد و کاهش افتادگی پلک نیز کمک می‌کند. در این مقاله ما قصد داشتیم تا با پرداختن به سوال لیفت ابرو و پیشانی چیست؟ آگاهی شما را نسبت به این عمل و نحوه عملکرد آن افزایش دهیم. فراموش نکنید که تشخیص پزشک خود را جدی بگیرید و راه‌های درمانی پیشنهادی متخصص خود را برای رسیدن به نتایج رضایت‌بخش‌تر پیش بگیرید.

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره لیفت ابرو و پیشانی چیست؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا