لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱

سلامت

لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱ را ببینید.

برای خرید لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱ دست دیدن دارید. ضمن تماشا جدیدترین مدل‌های امسال، در پورتال یک؛ با هم درباره نکات خرید هودی نوزاد می‌خواهیم صحبت کنیم.

لباس هودی نوزاد 2021

انواع لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱

لباس‌های هودی نوزادی ممکن است با شلوار سرهمی باشند؛ یا فقط نیم تنه بالا را داشته باشند. در انواع هودی نوزاد زیپ یا دکمه نمی‌بینید. این ویژگی خودش یک مزیت مهم است و سبب ایمنی لباس نوزاد شما می‌شود.

  1. هودی نوزادی سرهمی
  2. هودی نوزادی دکمه پوشک‌دار
  3. هودی نوزادی نخی
  4. هودی نوزادی بافتنی
  5. هودی نوزادی پشم شیشه
  6. هودی نوزادی عروسکی
  7. هودی یقه اسکی
  8. هودی مناسبتی

نوشته پیشنهادی: ترکیب رنگ لباس بچه‌ها در سال ۲۰۲۱ چیست؟

لباس هودی نوزادی

مزایای لباس هودی نوزادی چیست؟

  1. دکمه ندارد.
  2. زیب ندارد.
  3.  گرم است.
  4. کلاه دارد و از سرماخوردگی او جلوگیری می‌کند.

نوشته پیشنهادی: برای نوزاد چه شانه‌ای بخریم؟

لباس نوزاد

 

بهترین مدل‌های لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱

لباس‌های هودی نوزادی بهتر است؛ طبق رنگ سال یا مدل‌هایی که در لباس بزرگسالان هم به چشم می‌خورد انتخاب شوند. با این حال اگر بودجه کافی ندارید؛ همین که هودی کلاهی با جنس مناسب داشته باشد؛ تن و سر فرزندتان را گرم کند، کافیست.

نوشته پیشنهادی: لباس بارداری چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

لباس هودی نوزاد 2021

هودی نوزادی دخترانه

انواع لباس هودی نوازاد دخترانه ۲۰۲۱ با مدل‌های پسرانه از نظر برش فرق چندانی ندارند. این هودی‌های دخترانه بیشتر رنگ‌های گرم و تزئینات و اکسسوری‌های زیبا دارند. 

اکسسوری‌های همراه هودی نوزادی دخترانه

  • تل
  • روبان
  • پاپیون
  • لگی

رنگ‌های مناسب لباس هودی نوزادی دخترانه

بهترین رنگ لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱ در مدل‌های دخترانه، طیف‌های صورتی است. با این حال طرح و نقش‌های گلدار که در لباس مادران می‌بینیم هم خیلی در این هودی‌های نوزادی به چشم می‌خورد.

نوشته پیشنهادی: برای کوچولو، یک پوره خوشمزه بپز!

لباس هودی نوزاد 2021

 

 

 

لباس هودی دخترانه

هودی نوزادی پسرانه 

مدل‌های لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱ برای پسربچه‌ها بیشتر تم اسپرت دارد. مانند گرم کن‌های ورزشی، بزرگترها. مثلا این هودی بامزه کوچولو را می‌توانید با هودی پدر بچه ست کنید.

بهترین رنگ لباس هودی نوزادی پسرانه چیست؟

برای پسران می‌توانید رنگ‌های سرد را تهیه کنید. لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱ برای پسران حتی می‌تواند قرمز باشد اما برش‌های آن اسپرت‌تر باشد. مثل عکس بالا. این رنگ‌های گرم را می‌توانید از مدل‌های نوشته‌دار یا دارای مارک سرشناس هم انتخاب کنید. مثلا هودی نارنجی باشد اما روی آن بزرگ نوشته باشد: GAP، ADIDAS یا NIKE.

نوشته پیشنهادی: راهنمای خرید اسباب‌بازی برای بچه‌ها.

 

 

لباس هودی پسرانه

جنس لباس هودی نوزادی چه باشد؟

لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱ هر مدلی باشد، برای فرزند کوچولوی شما فرقی ندارد. این لباس‌ها برای شما و دیگران قشنگ و بامزه هستند. مهم‌ترین ویژگی لباس هودی نوزاد برای خود بچه، جنس آن است. لباس هودی باید تن او را گرم کند و کلاه‌اش درست روی سرش اندازه شود. جنس هودی نباید حساسیت‌زا باشد. در غیر این صورت، بچه کلافه می‌شود و مرتب گریه سر می‌دهد. در نهایت هم مجبورید این هودی‌ جدید را که حداقل ۲۰۰ هزار تومان خریده‌اید را بلااستفاده بگذارید.

نوشته پیشنهادی: چطور شخصیت فرزند خود را بشناسیم؟

لباس هودی نوزاد 2021

استاندارد لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱ چیست؟

  1. کلاه هودی اندازه باشد.
  2. کش سر آستین راحت باشد.
  3. کش، بند کلاه و مارک هودی، حساسیت‌زا نباشند.
  4. تزئینات قابل جدا شدن مانند مونجوق نداشته باشد، که کودک آن را بکند و بخورد.
  5. داخل هودی الیاف نرم و لطیف داشته باشد.
  6. هودی سرهمی، در منطقه پوشک تنگ نباشد.

نوشته پیشنهادی: راهنمای خرید کابشن برای بچه‌ها.

لباس هودی نوزاد 2021

 

خرید لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱

برای خرید لباس هودی نوزاد مدل ۲۰۲۱، هنوز دیر نشده است. به نظر برسد با خودتان بگویید، زمستان که رو به اتمام است، پس هودی به چه درد می‌خورد!؟! این نظر تا حدودی درست است؛ اما یادتان باشد که نوزادان تا ۱ سالگی بسیار به انواع بیماری حساس هستند و باید دمای بدن‌شان حفظ شود. بنابراین حتی در بهار و تابستان هم نوزاد هودی نیاز دارد. ممکن است نسیم بهاری یا خنکای کولر اتاق برای شما دلچسب باشد؛ اما همین حالت دمایی سبب سرماخوردگی نوزاد شود.

لباس هودی نوزاد 2021

خرید اقتصادی لباس هودی برای نوزاد در سال ۲۰۲۱

حالا که در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ وضعیت کرونا، اوضاع اقتصادی بسیاری از ما را وخیم کرده، بهتر است همیشه خریدی هوشمندانه و اقتصادی را تجربه کنیم. در مورد لباس نوزاد هم این موضوع خیلی بیشتر اهمیت دارد. زیرا چه هودی نوزاد را برای سیسمونی و چند ماه آینده او می‌خرید؛ چه می‌خواهید همین حالا به تن او کنید؛ به هر حال این لباس گرم، بیشتر از چند ماه به درد او نمی‌خورد. زود هم کوچک می‌شود. بنابراین با بودجه بندی درست برای خرید لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱، اقدام کنید.

قیمت لباس هودی نوزادی
خب، معلوم نیست شما در چه فصلی این نوشته را می‌خوانید، اما خوب است بدانید که لباس هودی، بیشتر مناسب فصل‌های سرد سال است، البته برای نوزادانی که تازه به دنیا آمده‌اند، قطعا پوشاندن سرشان اهمیت زیادی دارد چون ممکن است با قرار گرفتن در معرض یک نسیم کوچک هم سرما بخورند. 
و اما قیمت، لباس هودی برای نوزاد دو ماهه تا یک ساله، حداقل قیمت حدود هفتاد هزار تومان دارد، اما این قیمت دقیق نیست، بلکه به نسبت جنس پارچه و برند آن متغیر است.

 

لباس هودی نوزاد 2021

 

آخرین نکات درباره لباس هودی نوزادی

تمام این انواع لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱ که در این صفحه پورتال یک دیدید؛ در بازار کشورمان به فروش می‌رسند. توصیه می‌کنیم با دقت برای فرزندتان خرید کنید. در صورتی‌هم که به الیاف مصنوعی حساسیت دارد؛ می‌توانید در خصوص مشکل حساسیت او با متخصصان آلرژی پورتال یک مشورت کنید.

لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره لباس هودی نوزاد ۲۰۲۱ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا