قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

سلامت

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ را ببینید.

در لیفت ابرو با روش‌های غیرجراحی، نیازی به برش زیاد در پوست نیست و با بی‌حسی موضعی قابل انجام است. دو نمونه از رایج‌ترین روش‌های غیرجراحی لیفت ابرو شامل استفاده از بوتاکس و لیفت ابرو با نخ است. ابتدا درباره هر کدام از این روش‌ها کمی توضیح می‌دهیم و سپس به قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ می‌پردازیم.

                                     قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

لیفت ابرو با بوتاکس

در این روش بوتاکس به عضلاتی که منطقه ابرو را به سمت پایین می‌کشند تزریق شده و باعث سرکوب این ماهیچه‌ها می‌شود. در نتیجه عضلاتی که ابرو را بالا می‌کشند (برای راحتی اسم آن‌ها را عضلات بالابر می‌گذاریم)، می‌توانند بدون مخالفت کار خود را انجام دهند و با صاف کردن پوست، افتادگی ابرو را برطرف کنند.

لیفت ابرو با بوتاکس برای چه کسانی بیشتر مناسب است؟

احتمالاً اولین کاری که موقع تصمیم‌گیری انجام می‌دهید، این است که قیمت لیفت ابرو با بوتاکس را با قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ مقایسه کنید. اما باید به چند نکته دیگر هم توجه کنید. به عنوان مثال اولاً باید بدانید که برخلاف جراحی، بوتاکس موقتی است و نتایج آن فقط بین ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد. دوماً این روش برای کسانی که می‌خواهند چین و چروک‌های اطراف ابروهای خود را از بین ببرند، گزینه‌ی بسیار خوبی است.


بیشتر بخوانید: قیمت انواع بوتاکس، راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهتر


به هر حال علاوه بر بررسی قیمت لیفت ابرو با بوتاکس و قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ بهتر است با متخصص زیبایی خود نیز درباره روشی که برایتان مناسب‌تر است، مشورت کنید.

                                     قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

لیفت ابرو با نخ

تاکنون به طور مختصر با تاثیر بوتاکس بر رفع افتادگی ابرو آشنا شدیم. حال می‌خواهیم کمی بیشتر درباره لیفت ابرو با نخ توضیح دهیم و بعد به قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ بپردازیم.

در این روش با استفاده از نخ می‌توان افتادگی ابرو را از بین برد. بعضی از انواع لیفت ابرو با نخ حتی این قابلیت را دارند که باعث تحریک هجوم کلاژن به منطقه درمانی شوند و اثرات پایدارتری را به همراه بیاورند.


بیشتر بخوانید: لیفت نخ صورت؛ روشی برای جوان‌سازی پوست


نوعی از این نخ‌ها، نخ‌های PDO هستند. نخ‌های PDO، بخیه‌های مصنوعی و قابل جذبی هستند که از ماده‌ای به اسم پلی دی اکسانون تشکیل شده‌اند. از این نخ‌ها برای جراحی قلب باز هم استفاده می‌شود. پس برای بدن کاملاً بی‌خطر هستند. هم‌چنین این نخ‌ها می‌توانند در حدود ۶ ماه توسط بدن جذب شوند و هیچ اثر زخمی را از خود به جای نمی‌گذارند.


بیشتر بخوانید: لیفت چشم یا شقیقه چگونه انجام می‌شود؟


نوع دیگر این نخ‌ها، نخ‌های خاردار هستند که اثربخشی و سرعت زیادی در رفع چین و چروک‌های چشم و ابرو دارند. در واقع این نخ‌ها به وسیله خارهای خود می‌توانند بافت را نگه دارند و جمع کنند و از این طریق پوست افتاده ابرو را بالا ببرند. هم‌چنین می‌توانند تولید کلاژن را نیز تحریک کنند.

                                     قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

مزایای لیفت ابرو با نخ

کاهش خطوط و چین و چروک‌هایی که به طور افقی در سراسر پیشانی وجود دارند

کاهش خطوط عمودی که بین دو ابرو خودنمایی می‌کنند و فرد را اخمو نشان می‌دهند

از بین بردن افتادگی ابروها که پلک‌های فوقانی را می‌پوشانند

جوان‌تر نشان دادن ابروها

لیفت ابرو با نخ برای چه ابروهایی بیشتر مناسب است؟

ابروهایی که راست هستند یا به عبارت دیگر، قوس زیبایی ندارند.

ابروهایی که بین‌شان چین و چروک‌های عمودی زیادی وجود دارد.

ابروهایی که روی پلک‌ها افتاده‌اند و ظاهری شبیه پوست اضافی دارند.

ابروها خوب هستند اما پیشانی، چین و چروک‌های بسیاری دارد.

                                     قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

روند و دوران ریکاوری لیفت ابرو با نخ چگونه است؟

بعد از لیفت ابرو با نخ می‌توانید بلافاصله به خانه برگردید و فعالیت‌های عادی و روزمره خود را از سر بگیرید. تنها موردی که توصیه می‌شود رعایت کنید این است که تا حدود یک هفته بعد از لیفت ابرو، موقع شستن صورت خود یا استفاده از وسایل آرایشی دقت به خرج دهید و مواظب باشید تا روند بهبودی مختل نشود.

لیفت ابرو با نخ چه خطراتی دارد؟

یکی از خطراتی که ممکن است پیش بیاید این است که پوست‌تان به بی‌حسی موضعی حساسیت نشان دهد. البته معمولاً جراح زیبایی قبل از بی‌حسی، این مورد را بررسی می‌کند تا مشکلی پیش نیاید.

به علاوه با این که بی‌حسی در این روش از نوع موضعی است؛ با این حال به خانم‌های باردار توصیه می‌شود اگر انجام این عمل برایشان الزامی نیست، آن را به زمان دیگری موکول کنند.


بیشتر بخوانید: زیبایی در دوران بارداری، چه اقداماتی مجاز است؟


یادتان باشد همیشه برای انجام عمل‌های زیبایی زمان دارید و می‌توانید مدتی بعد از زایمان نیز آن‌ها را انجام دهید.

                                     قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نتیجه ممکن است در افراد مختلف، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت لیفت ابرو باید به متخصص زیبایی مراجعه کنید و تحت معاینه قرار بگیرید. جراح بسته به میزان چین و چروک‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را از بین ببرید، قیمت نهایی را به اطلاع شما می‌رساند.

حال که درباره نحوه لیفت ابرو با روش‌های غیرجراحی آشنا شدیم، زمان آن است که درباره قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ صحبت کنیم.

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نتیجه ممکن است در افراد مختلف، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت لیفت ابرو باید به متخصص زیبایی مراجعه کنید و تحت معاینه قرار بگیرید. جراح بسته به میزان چین و چروک‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را از بین ببرید، قیمت نهایی را به اطلاع شما می‌رساند.


بیشتر بخوانید: هزینه لیفت ابرو با نخ، همراه با تشریح چگونگی انجام آن


به علاوه مکانی که در آن زندگی و کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید نیز در قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ تاثیر دارد. در نتیجه ما در اینجا نمی‌توانیم قیمت دقیقی را عنوان کنیم.

توصیه نهایی

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ ممکن است در بعضی از کلینیک‌های زیبایی ارزان‌تر باشد اما ما به شما توصیه می‌کنیم قیمت را اولویت خود قرار ندهید و بیشتر به تخصص و مهارت جراح زیبایی مربوطه دقت کنید.

به کلینیک پورتال یک سر بزنید.

قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره قیمت لیفت ابرو با نخ در سال ۱۴۰۰ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا