قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس

قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس

قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس

یک پدر اهل ” امریکا ” براثر فقر ۳ فرزند خود را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای ” لوئین فونتس ” ۳۳ ساله اهل ” لوس آنجلس ” به اتهام قتل ۳ فرزند خود ” الکساندر” ۸ ساله و” جان ” ۹ ساله و” لوئین ” ۱۰ ساله بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس در ساعت ۷ صبح روز سه شنبه یک رهگذر با تماشا این پدر غرق در خون در جلوی یک خودرو، با پلیس تماس گرفت و هنگام رسیدن پلیس لوئین که ازجراحت بسیار نبض او به کندی میزد به بیمارستان منتقل شد.

پلیس در ادامه افزود پس از جستجوی محل مشخص شد که اجساد ۳ فرزند او که براثر ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داده اند در یک خودرویی پارک شده در جلو مدرسه ابتدایی قرار دارند.

اخبار,اخبارحوادث , قتل

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این پدر بی رحم که با ناامیدی و برای نجات فرزندان از فقر و  نداشتن اینده روشن، تصمیم به کشتن آنها گرفت و پس از آن با همان چاقویی که جنایت را مرتکب شد به خود حمله ور شد و قصد کشتن خود را داشت .

همچنین مادر این کودکان در این سال ۲۰۰۸ براثر مرگ طبیعی آنها را تنها گذاشت و این کودکان در این سالها به همراه  ناماردی خود زندگی می کردند که این خانم در روز جنایت در محل کار خود بود و کاملا از این ماجرا بی خبر بود .

آقای ” فوننتس ” که در حال حاضر در شرایط وخیمی در بیمارستان بسر میبرد،در صورت زنده ماندن در دادگاه به مجازات مرگ خواهد رسید .

یکی از اقوام این قربانیان به منظور جمع آوری پول برای هزینه خاک سپاری آنها در یک اقدام در حال جمع آوری کمک از طرف کسانی هست که این ۳ کودک بی گناه را می شناختند و قصد دارد تا آنها را در کنار قبر مادرشان به خاک بسپارد .

 باشگاه  خبرنگاران 

The post قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس appeared first on جذاب.

قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره قتل ۳ کودک با ضربات چاقوی پدر بخاطر فقر + عکس با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا