فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شبکه سه/۲ سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش
- بهدست: Aryan
- دستهبندی: مطالب جدید
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شبکه سه/۲ سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش
پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شبکه سه/۲ سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش را ببینید.
سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش از ۹۵ درصد شیفت روز در کلانتریها خانمها هستند
سردار ساجدینیا در مورد سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ گفت: این سامانه سال گذشته افتتاح شد؛ افرادی که مشکل کلامی و لسانی دارند و مشکلی برایشان پیش میآید میتواند به این سامانه اسمس بزند
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزار فارس، سردار سرتیپ حسین ساجدینیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «مردم چی میگن» در شبکه ۳ در مورد سرقت اظهار داشت: در سال ۹۳ از رشد سرقت جلوگیری کرده و آن را تثبیت کردیم؛ در ۶ ماه اول امسال نیز نسبت به مدت مشابه ۱۴ درصد کاهش سرقت را شاهد بودهایم که این به دلیل افزایش گشتیهای پلیس، کارهای فنی و اطلاعاتی و دستگیری سارقان می باشد. وی به دستگیری ۱۱۹ نفر سارق و متلاشی شدن ۲۳ باند در هفتههای گذشته اشاره و بیان داشت: در راستای طرح امنیت محله محور، جدای اجرای ماموریتهایمان در طول سال ما سارقان را شناسایی کرده و این کار سخت و شیرین را انجام میدهیم. وی گفت: ۹۹ نفر از ۱۱۹ نفر دستگیر شده زورگیر و کیف قاپ بودند که قطعا دستگیری آنها در کاهش کیف قاپی در تهران تاثیر داشته می باشد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سؤال مجری در مورد اینکه چرا کیفقاپها به سرعت آزاد میشوند، بیان داشت: این را باید از مجموعه قضایی بپرسید؛ ما کاری به آن نداریم چرا که ما و همکارانمان در نیروی انتظامی تا زمانی که جرم وجود دارد و دغدغه مردم می باشد برخورد کرده و دستگیر میکنیم؛ از فعالیت ما کاسته نمیشود و ما کوتاه نمیآییم. عالیترین مقام انتظامی پایتخت در پاسخ به سؤال مجری در مورد اینکه بیان شده ۷۰ هزار دانشآموز شیشه مصرف میکنند، گفت: من نمیدانم اخبار از کدام مرجع صادر شده و چون مرجع را نمیدانم نمیتوانم بگویم تائید میکنیم یا نه؛ پلیس به دلیل تشکیل پرونده در سطح کشور و در حوزه پلیسهای مختلف آمار صحیحتری را دارد و اینگونه نیست که این اطلاعات و این آمار را در سراسر کشور داریم. سردار ساجدینیا در خصوص فیلمهای پلیسی و اینکه چرا پخش این دست سریالها مقطعی و خواسته هفته ناجاست، گفت: این بحث را باید معاونت اجتماعی ناجا پاسخ بگوید؛ البته ما زیاد کارگردان پلیسیساز نداریم و یکی از این کارگردانها که در این زمینه کار میکند اشاره داشتند که کار سخت و مشکلی می باشد؛ اینکه نزدیک به واقعیت فیلم ساخته شود، هنرپیشه بتواند حس بگیرد و اقرار نشود کار مشکلی می باشد. وی با بیان این نوشته که این فیلمها سفارشی می باشد، اظهار داشت: صدا و سیما یا خودش این فیلمها را میسازد یا خود ناجا در این زمینه کمک میکند؛ البته باید بگویم پلیس در ساخت فیلمها به کارگردانان کمک میکند و اگر کارگردان و تهیهکنندهای بخواهد فیلم پلیسی بسازد قطعا ابزار مناسب، سوژه مناسب را در اختیارشان قرار میدهیم. چرا که مردم نیز از فیلمهای پلیسی استقبال میکنند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد شکایت مردم از عملکرد پلیس اظهار داشت: ما مجموعه بازرسی ناجا و بازرسی استانها را داریم؛ بیش از یک دهه می باشد که سامانه ۱۹۷ را ایجاد کردهایم. شماره ۳ رقمی که سر شناس می باشد و مردم میتوانند با شماره ۱۹۷ انتقاد، پیشنهاد و حتی تشکر خود را به پلیس اعلام کنند. وی گفت: از سال گذشته در تهران بزرگ فوریتهای ۱۹۷ را اجرا کردیم درست مثل ۱۱۰ به این صورت که به طور سریع به شکایات رسیدگی میشود. سردار ساجدینیا به وجود بنرهایی با موضوع ۱۹۷ برای آشنایی بیشتر مردم با موارد موجود در آن در مراکز انتظامی تهران بزرگ اشاره و بیان داشت: برای ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ در هنگام ورود شهروندان به مراکز انتظامی به ایشان کارتی داده میشود که تمام موارد در آن درج شده؛ همچنین در قسمتهای دیگر مراکز بنرهایی در مورد تماس با ۱۹۷ و چگونگی پاسخگویی پلیس در مواجهه با شهروندان بیان شده که اگر موردی بود مردم میتوانند با ۱۹۷ تماس بگیرند و بلافاصله ماموران در همان محل حاضر شده و در صحنه موضوع را بررسی میکنند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: هم اکنون میزان رضایتمندی مردم از مراکز انتظامی بیشتر شده می باشد؛ فضا کاملا عوض شده و با اجرای طرح مکنا و بحث حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، فضای کلانتریها با سالهای قبل متفاوت شده می باشد. سردار ساجدینیا در مورد سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ گفت: این سامانه سال گذشته افتتاح شد؛ افرادی که مشکل کلامی و لسانی دارند و مشکلی برایشان پیش میآید میتواند به این سامانه اسمس بزند؛ همچنین در مواردی مثل اینکه دزد آمده باشد و فرد نتواند تلفنی صحبت کند میتواند از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهد. هم اکنون بیش از ۸۰ تا ۹۰ مورد از طریق این سامانه به ما اطلاع داده میشود. عالیترین مقام انتظامی پایتخت در مورد پلیس زن اظهار داشت: از ۲۰ سال پیش به کار گیری خانم در مجموعه پلیس با توجه به شرایط و موضوعات مطرح شد و از آن زمان تاکنون در دو مقطع درجهداری و افسری این افراد جذب شده و آموزش میبینند. وی گفت: در حوزههایی که با خواهران سر و کار داریم از جمله بررسی صحنه جرم آزمایشگاه، پلیس گذرنامه و گشت اخلاقی از پلیس زن استفاده میکنیم؛ اپراتور پلیس ۱۱۰ نیز خانم می باشد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: افسران ارجاع در بیش از ۹۵ درصد شیفت روز نیز در کلانتریها خانمها هستند و همچنین روانشناسان در معاونت اجتماعی خانم هستند و خانمها به دلیل آستانه تحمل بالا و همدردیشان نقش بسیار خوبی را ایفا میکنند. انتهای پیام/
۹۴/۰۷/۱۳ – ۲۰:۵۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شبکه سه/۲ سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش
منبع : پورتال پورتال۱
لطفا نظر خود را درباره فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شبکه سه/۲ سامانه ۱۱۰۱۱۰ برای افراد دارای مشکل کلامی و لسانی/ افسران ارجاع در بیش با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه